Fitness Seller

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2011 mannen - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefjerkywildwes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het zijn allemaal nieuwe foto's philly ;) Maar is wegens omstandigheden qua foto's niet gelopen hoe het zou moeten. Ezra heeft wel erg mooie foto's, zo was ik het ook van plan.
 
Laatst bewerkt:
Vind ezra echt tof, die definitie en massa!, volgens mij staat hij er het beste bij.
 
Het zijn allemaal nieuwe foto's philly ;) Maar is wegens omstandigheden qua foto's niet gelopen hoe het zou moeten. Ezra heeft wel erg mooie foto's, zo was ik het ook van plan.

die twee aan de rechter kant zijn wel nieuw ja, maar die andere twee had je al veel eerder gemaakt toch? die waren zelfs in je topic te bewonderen. Bedoelde dus dat ik het jammer vond dat ze niet alle 4 ''nieuw'' waren
 
Nee joh, wel op dezelfde plek gemaakt maar zijn zeker niet dezelfde foto's.
 
Jeeej, wij (de dames) staan er ook op!!!
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Kan je nog aanpassen hoor, gewoon op edit klikken en cijfer veranderen.

Echt? Zou slechte zaak zijn, krijg je vast weer wat er een paar contests geleden ook gebeurde, dat als mensen vonden dat iemand het juist wel/niet verdiende om op een bepaalde plek te eindigen, dat ze naderhand hun cijfers weer naar boven/beneden gingen aanpassen om zo de uitslag te beinvloeden.
 
Lenny de nummer 1 in mijn ogen.
 
Ik heb gestemt, de meeste brute fysieken hebben van mij een 10 gekregen :)
 
collage is wel wat minder scherp door op het forum te plaatsen heb ik gemerkt.
 
Ik doe juist mee voor de fun :-) moet echt nog veel jaren gaan :D
 
Nog altijd jammer van JimmyNeutron de oplicht turk, had het de top 3 zeker moeilijk kunnen maken
 
Back
Naar boven