MuscleMeat

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2011 mannen - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefjerkywildwes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt? Zou slechte zaak zijn, krijg je vast weer wat er een paar contests geleden ook gebeurde, dat als mensen vonden dat iemand het juist wel/niet verdiende om op een bepaalde plek te eindigen, dat ze naderhand hun cijfers weer naar boven/beneden gingen aanpassen om zo de uitslag te beinvloeden.

Idd, slechte zaak als je de uitslag op die manier kan manipuleren..
 
tot waarneer kan je stemmen?
 
tot waarneer kan je stemmen?
3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op maandag 1 augustus 2011 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies 10 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 11, of indien deliberatie nodig is, 12 augustus.
.....
 
staan een paar grote jongens tussen, maar ook veel jongen mensen, ik baal dat ik net niet kan stemmen
 
GrowHard -
Godver, moest een tien zijn. Klote smartphones. Kan dit worden aangepast?
Staat in die van Ezravdb, hij had per ongeluk een 4 geplaatst, dus ...
 
GrowHard -
Staat in die van Ezravdb, hij had per ongeluk een 4 geplaatst, dus ...
Ik kan cijfers niet corrigeren, alleen verwijderen. Ik heb deze even weggehaald. Hij kan nu opnieuw stemmen.
 
Contest eindigt 11 augustus 00:00. Je kan tot dan nog stemmen op de deelnemers om de top 3 te bepalen!
 
Net op iedereen gestemd... Even wat werk, maar niet zoveel als de deelnemers hebben gedaan. Rob is toch wel mijn favo. Lenny en Ezra zijn ook erg goed.
 
Stemmen kan nog welgeteld 1 uurtje, vergeet niet op jouw favorieten te stemmen nu het nog kan!
 
15min en dan is het zo ver!
 
Een idee voor volgend jaar: een speciale award uitreiken voor de grootste transformatie. Dat wil zeggen dat het lid dat de grootste visuele gains heeft gemaakt tussen het begin en einde van de contest ook een prijs krijs. Dus ipv alleen maar een foto van het eindresultaat, ook een foto maken bij inschrijving en dan de twee naast mekaar zetten. Dat geeft mensen nog meer motivatie en leden die nog niet zo lang bezig zijn met BB'en hebben dan ook een eerlijke kans om iets te winnen.
 
Wanneer weten we het resultaat? In de loop van de avond?
 
Je mag toch niet meer stemmen nu?

6de plaats is dus inmiddels een feit :)
 
Jammer dat ik niet kon stemmen, zag nu pas eigenlijk waar je kon stemmen......ben niet zo handig hierin blijkbaar, wilde Rob S een 9 geven, maar helaas ben ik te laat :S
Overigens geef ik die 9 omdat ie nog wel wat punten heeft om te verbeteren ;)
 
Jammer dat ik niet kon stemmen, zag nu pas eigenlijk waar je kon stemmen......ben niet zo handig hierin blijkbaar, wilde Rob S een 9 geven, maar helaas ben ik te laat :S
Overigens geef ik die 9 omdat ie nog wel wat punten heeft om te verbeteren ;)

Die doet niet eens mee
 
Verdorie ik zie nu pas dat de wedstrijd gedaan is incl. de vrouwen.
 
Back
Naar boven