AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
De wedstrijd is begonnen! :)

Je kan je score voor elke deelnemer hier geven: https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/contest-2013.15/

Zoals in het reglement al gezegd kan je alleen stemmen als je sinds dat je lid bent meer dan 50 posts geplaatst hebt en al langer dan 30 dagen lid bent.

Het stemmen gebeurt door op de sterretjes rechts van elke foto te klikken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe verder naar rechts, hoe hoger de score die je geeft.




Update 4/8:

Wie per ongeluk een verkeerd score gegeven heeft kan die vanaf nu verwijderen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ff de concurentie bekijken
 
determination gefeliciteerd met de eerste plaats
 
Wooooooooo!

Hmm stemmen is anoniem. Hoe weet ik nu wie mijn haters zijn :D
 
wwoow haha okee ben echt een ecto tussen deze momsters
 
Jammer dat het stemmen anoniem is en dat je niet kunt zien hoe vaak en door wie er gestemd is!

Vond dat bij vorige edities wel beter :)


In ieder geval succes aan alle deelnemers!
 
Is er ergens een overzicht waar je cijfer kan zien?
 
Jammer dat het stemmen anoniem is en dat je niet kunt zien hoe vaak en door wie er gestemd is!

Vond dat bij vorige edities wel beter :)


In ieder geval succes aan alle deelnemers!
Helaas is de nieuwe versie van het script zo ontwikkeld, had het ook liever gehouden zoals het was. Wanneer men een reactie plaatst is de stem trouwens niet meer anoniem.
 
voting done :)
waar zijn de vrouwen ?
 
Succes mannen! :)
 
determination & markrot super
 
vind het wel jammer dat sommige leden niet de moeite hebben genomen om goede foto's te maken, determination heeft volgensmij veruit het beste fysiek alleen de foto's laten het niet zien
 
De tering die markrot :eek:
 
vind het wel jammer dat sommige leden niet de moeite hebben genomen om goede foto's te maken, determination heeft volgensmij veruit het beste fysiek alleen de foto's laten het niet zien

Bedankt voor het compliment.
En je hebt wel gelijk dat mijn foto's qua kwaliteit een stuk hoger konden liggen. Ik vertrouwde te veel op mijn digitale camera, normaal ligt de fotokwaliteit een stuk hoger,
maar ik had niet vroeg genoeg ondervonden dat mijn camera geen goede auto-focus had bij het gebruiken van de timer.
Je wil niet weten wat ik heb moeten verrichten om überhaupt een heldere foto te kunnen maken in mijn eentje haha.


Er zitten echt een aantal hele goeie fysieken tussen! Succes iedereen en bedankt voor het stemmen!
 
Determination heeft beste fysiek, maar komt er niet helemaal uit imo. Zal als ik wakker wordt nog 's gaan bedenken hoe ik zal gaan cijferen. :P
 
determination doet me denken aan arnold:p
 
Heel veel succes guys!
 
Op me mobiel zie ik de sterren niet/ kan niet stemmen.

Kijk vanavond wel op pc.

Staan paar goed droog zeg :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven