MuscleMeat

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2013 (Vrouwen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.n (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
De wedstrijd is begonnen! :)

Je kan je score voor elke deelnemer hier geven: https://forum.bodybuilding.nl/media/categories/contest-2013-vrouwen.16/

Zoals in het reglement al gezegd kan je alleen stemmen als je sinds dat je lid bent meer dan 50 posts geplaatst hebt en al langer dan 30 dagen lid bent.

Het stemmen gebeurt door op de sterretjes rechts van elke foto te klikken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe verder naar rechts, hoe hoger de score die je geeft.
 
Nou dat lijkt me wel een gelopen race :roflol:
 
Tja een personal trainer met een MsC in biologie is natuurlijk ook geen match voor 3 amateurs. Die meiden staan er toch maar, dat is prijzenswaardig op zich lijkt me.
 
eens even kijken

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 13:51 ----------

moeilijk om vrouwen te vergelijken, poison is meer de fitness klasse op terwijl naomi meer de figure kant op gaat.
 
Tja een personal trainer met een MsC in biologie is natuurlijk ook geen match voor 3 amateurs. Die meiden staan er toch maar, dat is prijzenswaardig op zich lijkt me.

zegt geen reet natuurlijk;)

ken genoeg PT's die er niet uit zien:D
 
Gestemd, lijkt me uitgemaakte zaak idd. Respect voor de dames:thumb:
 
zegt geen reet natuurlijk;)

ken genoeg PT's die er niet uit zien:D


In NL ? Denk meerendeel van de PT's :D
Maar goed weten hoe iets moet, en het uitvoeren ervan zijn 2 compleet verschillende dingen natuurlijk.
Al denk ik dat Sjorjs dat ook wel in de gaten heeft gezien al die discussies waarin ze véél blijkt te weten :o
 
Ook voor [Link niet meer beschikbaar] mag er nog even gestemd worden! En wat is het spannend bij de heren, zeg! :angstig:
 
eens even kijken

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 13:51 ----------

moeilijk om vrouwen te vergelijken, poison is meer de fitness klasse op terwijl naomi meer de figure kant op gaat.
bodyfitness is de nederlandse term voor figure, dacht ik, dus dat is hetzelfde.

Aangezien ik volgens mij trainer niet de mooie rondingen en vloeiende lijnen heb die je voor de figure klasse moet hebben (te hoeking bij de armen, schouders en rug, komt op de fotos misschien minder naar voren dan in het 'echt') ga ik voor de physique klasse.:D

En iedereen bedankt voor het stemmen.
 
Voorspelbare uitslag, al had ik vantevoren Naomi op 1 verwacht. Toch mooie prestatie van allevier, gebrek aan concurrentie doet daar niets aan af. :thumbs:
 
Ik wil de dames in de top 3 bij deze vast feliciteren! :)
Ook al was het voorspelbaar het is en blijft een prestatie om dit neer te zetten! Top meiden!
Ik hoop dat we het toch volgend jaar met meer concurrentie kunnen herhalen.

Bedankt iedereen voor de steun, het opbouwende commentaar en het stemmen.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd aan de rest van de dames :) hopelijk volgend jaar inderdaad wat meer concurrentie, de uitslag was nu al vanaf het begin duidelijk ;)

Bedankt voor alle stemmen en commentaar! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven