Fitness Seller

DBB fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.970
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Na al het zware trainen, het toegewijd eten, en veel bloed, zweet en tranen om dat droge fysiek te behalen, zijn de deelnemers klaar om zich te presenteren. M.a.w.: de wedstrijd is begonnen! :)

Je kan je score voor elke deelnemer hier geven: [Link niet meer beschikbaar] (klik op de sterretjes)

Bedankt aan alle deelnemers voor hun inzet en doorzettingsvermogen :thumbs:
 
Woehoe! Nice job iedereen! Wordt nog spannend zo te zien :cool:
 
Als ik straks tijd heb ff iedereen goed bekijken :)
 
Zijn er nou maar 4 deelnemers overgebleven?
 
Zijn er nou maar 4 deelnemers overgebleven?
5, nlbramnl zit op vakantie en geen foto's van ontvangen. Lloyd had zich vergist van datum en tetterpopko heb ik niets van vernomen.
 
Dit is mooi balen.

Bob zeker kanshebber, maar geen back pic.

Jw heeft die weer wel.

Maar bob heeft betere quad separatie.

qua massa wint thomas

Keuzes,keuzes.

Ik denk nog even na.
 
Gestemd.

Allen klasse resultaat. Top gedaan. Voorbeeld voor velen van ons.
 
Dit is mooi balen.

Bob zeker kanshebber, maar geen back pic.

Jw heeft die weer wel.

Maar bob heeft betere quad separatie.

qua massa wint thomas

Keuzes,keuzes.

Ik denk nog even na.

Thomas echt veel te lage beoordeling als je naar de andere leden kijkt.

JW zn armen en lats zijn wel echt heel stuk groter dan die van Bob als je naar de FDB pic kijkt

Ik zou bijna tactisch gaan stemmen maar dat is ook zo lullig om bepaalde mensen dan 1 ster te geven bijvoorbeeld :p
 
Thomas echt veel te lage beoordeling als je naar de andere leden kijkt.

JW zn armen en lats zijn wel echt heel stuk groter dan die van Bob als je naar de FDB pic kijkt

Ik zou bijna tactisch gaan stemmen maar dat is ook zo lullig om bepaalde mensen dan 1 ster te geven bijvoorbeeld :p
Ik denk niet dat iedereen op die manier kijkt.
Sprekend voor mijzelf, kijk ik meer naar de overal look dan dat ik per spier(groep) beoordeel.
Ook vind ik droger altijd mooier dan iets "voller". Maatje van mij juist niet en stemt daardoor ook anders.
 
Thomas echt veel te lage beoordeling als je naar de andere leden kijkt.

JW zn armen en lats zijn wel echt heel stuk groter dan die van Bob als je naar de FDB pic kijkt

Ik zou bijna tactisch gaan stemmen maar dat is ook zo lullig om bepaalde mensen dan 1 ster te geven bijvoorbeeld :p

Ik denk dat iedereen een andere mening heeft bij het stemmen. En die tactische stemmen die jij noemt zijn er door een behoorlijk aantal al gegeven, wat ik dan best wel weer een beetje zielig vind :P

Groter is niet altijd beter, verhoudingen spelen mee, belichting enz. Daarnaast heeft iedereen een favoriet. JW heeft veel fans omdat hij zoveel kennis deelt, Bob is lang zo bekend niet op het forum geloof ik maar heeft gewoon echt een goed fysiek (JW overigens ook hoor). Punjab heeft altijd een uitgesproken mening en meer haters dan de andere competitors maar is dan weer wel geliefd in het AASgedeelte.. Ik denk dat dat allemaal meespeelt.

Ik ben van mening dat Bob echt een epic fysiek heeft. JW ook, maar ik vind zijn belichting op de foto's minder goed waardoor de foto's van Bob mij meer aanspreken. Tsja, over Punjab hoef ik me natuurlijk niet uit te laten, dat is mijn vriend en voor mij natuurlijk de nummer 1, ook al realiseer ik mij dat JW en Bob qua overall er gewoon beter bij staan, maar velen lezen dan weer niet de verhaaltjes en zien over het hoofd dat Punjab al sinds de start van de competitie kampt met een (vandaag vastgestelde) fikse hernia waardoor hij al 10 weken lang de spieren vanaf z'n buik tot en met kuiten niet kan trainen.. Reacties als "Jammer van de benen en niet in verhouding" e.d. zijn dan wel een beetje kansloos. Hij doet wel gewoon mee en heeft vind ik toch nog steeds een behoorlijk goed fysiek laten zien.. Tsja het is jammer inderdaad dat hij geen lijnen in zijn benen heeft kunnen krijgen, maarja what do you expect..

Maar al die dingen spelen mee. Als jij iemand niet sympathiek vindt dan stem je al gauw lager ongeacht het fysiek. Bij de een speelt het bijhouden van het log een rol, en bij de ander het overall plaatje van inzet, of vetpercentage enz.

Ik vind het vrij onterecht dat Valon zulke lage stemmen krijgt. Bij Thomas is het jammer dat hij de posing niet onder de knie heeft gekregen waardoor hij zo'n gut lijkt te hebben, dat doet gewoon af aan de foto's. Maar on the other hand is hij wel weer echt buff.

Zo zie je maar wat goede foto's en vriendjespolitiek voor je doen... denk ik.
 
In.
smiley_chinrub.gif
 
Ik denk dat iedereen een andere mening heeft bij het stemmen. En die tactische stemmen die jij noemt zijn er door een behoorlijk aantal al gegeven, wat ik dan best wel weer een beetje zielig vind :P

Groter is niet altijd beter, verhoudingen spelen mee, belichting enz. Daarnaast heeft iedereen een favoriet. JW heeft veel fans omdat hij zoveel kennis deelt, Bob is lang zo bekend niet op het forum geloof ik maar heeft gewoon echt een goed fysiek (JW overigens ook hoor). Punjab heeft altijd een uitgesproken mening en meer haters dan de andere competitors maar is dan weer wel geliefd in het AASgedeelte.. Ik denk dat dat allemaal meespeelt.

Ik ben van mening dat Bob echt een epic fysiek heeft. JW ook, maar ik vind zijn belichting op de foto's minder goed waardoor de foto's van Bob mij meer aanspreken. Tsja, over Punjab hoef ik me natuurlijk niet uit te laten, dat is mijn vriend en voor mij natuurlijk de nummer 1, ook al realiseer ik mij dat JW en Bob qua overall er gewoon beter bij staan, maar velen lezen dan weer niet de verhaaltjes en zien over het hoofd dat Punjab al sinds de start van de competitie kampt met een (vandaag vastgestelde) fikse hernia waardoor hij al 10 weken lang de spieren vanaf z'n buik tot en met kuiten niet kan trainen.. Reacties als "Jammer van de benen en niet in verhouding" e.d. zijn dan wel een beetje kansloos. Hij doet wel gewoon mee en heeft vind ik toch nog steeds een behoorlijk goed fysiek laten zien.. Tsja het is jammer inderdaad dat hij geen lijnen in zijn benen heeft kunnen krijgen, maarja what do you expect..

Maar al die dingen spelen mee. Als jij iemand niet sympathiek vindt dan stem je al gauw lager ongeacht het fysiek. Bij de een speelt het bijhouden van het log een rol, en bij de ander het overall plaatje van inzet, of vetpercentage enz.

Ik vind het vrij onterecht dat Valon zulke lage stemmen krijgt. Bij Thomas is het jammer dat hij de posing niet onder de knie heeft gekregen waardoor hij zo'n gut lijkt te hebben, dat doet gewoon af aan de foto's. Maar on the other hand is hij wel weer echt buff.

Zo zie je maar wat goede foto's en vriendjespolitiek voor je doen... denk ik.
Het blijft altijd een beetje vriendjes politiek helaas. Maar iemand een 1 geven vind ik ook vrij kansloos. Hoe slecht diegene er ook bij staat, iedereen heeft zijn best gedaan. Ikzelf neem ook mee hoeveel moeite iemand in zijn log heeft gestoken.
 
Het blijft altijd een beetje vriendjes politiek helaas. Maar iemand een 1 geven vind ik ook vrij kansloos. Hoe slecht diegene er ook bij staat, iedereen heeft zijn best gedaan. Ikzelf neem ook mee hoeveel moeite iemand in zijn log heeft gestoken.

Een 1 geven slaat nergens op idd.. Dat doen alleen de echt kanslozen van deze community ;)
 
Kan ik alleen maar cijfer 1 t/M 5 geven of kijk ik verkeerd?
 
Zoals te lezen in de reacties van het fotoalbum zijn er ook mensen die gewoon de sterren 1 t/m 5 verdelen onder de vijf deelnemers. Een beoordeling van 1 ster is dan niet om tactische redenen bedoeld of omdat men de fysiek slechts een één waard vindt (al kunnen dat soort stemmers er natuurlijk ook tussen zitten).
 
Ik denk dat iedereen een andere mening heeft bij het stemmen. En die tactische stemmen die jij noemt zijn er door een behoorlijk aantal al gegeven, wat ik dan best wel weer een beetje zielig vind :P

Groter is niet altijd beter, verhoudingen spelen mee, belichting enz. Daarnaast heeft iedereen een favoriet. JW heeft veel fans omdat hij zoveel kennis deelt, Bob is lang zo bekend niet op het forum geloof ik maar heeft gewoon echt een goed fysiek (JW overigens ook hoor). Punjab heeft altijd een uitgesproken mening en meer haters dan de andere competitors maar is dan weer wel geliefd in het AASgedeelte.. Ik denk dat dat allemaal meespeelt.

Ik ben van mening dat Bob echt een epic fysiek heeft. JW ook, maar ik vind zijn belichting op de foto's minder goed waardoor de foto's van Bob mij meer aanspreken. Tsja, over Punjab hoef ik me natuurlijk niet uit te laten, dat is mijn vriend en voor mij natuurlijk de nummer 1, ook al realiseer ik mij dat JW en Bob qua overall er gewoon beter bij staan, maar velen lezen dan weer niet de verhaaltjes en zien over het hoofd dat Punjab al sinds de start van de competitie kampt met een (vandaag vastgestelde) fikse hernia waardoor hij al 10 weken lang de spieren vanaf z'n buik tot en met kuiten niet kan trainen.. Reacties als "Jammer van de benen en niet in verhouding" e.d. zijn dan wel een beetje kansloos. Hij doet wel gewoon mee en heeft vind ik toch nog steeds een behoorlijk goed fysiek laten zien.. Tsja het is jammer inderdaad dat hij geen lijnen in zijn benen heeft kunnen krijgen, maarja what do you expect..

Maar al die dingen spelen mee. Als jij iemand niet sympathiek vindt dan stem je al gauw lager ongeacht het fysiek. Bij de een speelt het bijhouden van het log een rol, en bij de ander het overall plaatje van inzet, of vetpercentage enz.

Ik vind het vrij onterecht dat Valon zulke lage stemmen krijgt. Bij Thomas is het jammer dat hij de posing niet onder de knie heeft gekregen waardoor hij zo'n gut lijkt te hebben, dat doet gewoon af aan de foto's. Maar on the other hand is hij wel weer echt buff.

Zo zie je maar wat goede foto's en vriendjespolitiek voor je doen... denk ik.

Die vriendjes politiek/whiteknighten is net zo kansloos als tactisch stemmen. Door dat gewhiteknight geeft de beoordeling soms geen eerlijk beeld. Dus ja is dat dan kansloos?

klinkt bot mischien en is niet lullig bedoelt maar het is geen pitty contest. Daarnaast weet je ook totaal niet hoe hard iemand heeft gewerkt en dat is uberhaupt niet te beoordelen. Dus ik vind dat je daar niet op kan en moet beoordelen. Je best doen is een vereiste maar het gaat uiteindelijk om het resultaat.


Een 1 geven slaat nergens op idd.. Dat doen alleen de echt kanslozen van deze community ;)

Er was iemand die omdat er 5 deelnemers waren de deelnemers hadden geranschikt van 1 naar 5 sterren. Vond ik eigenlijk wel een goed idee :p
 
Daarnaast weet je ook totaal niet hoe hard iemand heeft gewerkt en dat is uberhaupt niet te beoordelen.

De logjes geven toch al een goed beeld hoe de deelnemers het hebben aangepakt.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Over die enen heb ik t uiteraard niet.. Dat is opzich een prima denkwijze, al denk ik dat je diegenen dan nog steeds tekort doet voor zijn harde werk.

Het ging mij meer om iemand een 5 geven en de rest een 1 of een twee ;)
 
Back
Naar boven