- Waardering
- 1
Naar aanleiding van een thread van Kenneth (dat rijmt enigszins, fret, kennet..mmhooaww, t wordt nu al off topic) kwam ik op een gewedlig plan om voor de nabije toekomst een partij op te richten. Ik ben nog niet uit over de naam maar we hebben nog 4 jaar (of minder als t zo doorgaat) de tijd.
Bij deze wil ik mijn standpunten aan jullie medeparTeden voorleggen. asl t goed uitpakt halen we een flinke meerderheid bij de volgende verkiezingen. dus als we allen flink gaan huishouden in de sportschool hebben we over 4 jaar 2 zetels per persoon
ik ben dus eigenlijk bezig om jullie te ronselen voor onze eigen coupe, onze staatsgreep. revolutionair krijgt een geheel nieuwe betekenis.
Dus zet jullie eisen en ideeën neer en over 4 jaar zullen wij Maurice de Hond versteld doen staan. gevolgd door geheel nederland en de rest van de werld.
En aangezien een groot gedeelte van ons en 3/4 nederland tegen paars was (met uitzondering van Purple dan) en nog steeds is zal t een makkelijke overwinning worden.
Qua kiezers aanspreken ben ik niet bang en erg hoopvol.
we zullen iig wel een juiste doelgroep kunne aanspreken. te beginnen met de big boys en 3/4 van vrouwelijk nederland. Want wie wil nu geen afgetrainde bodys zien. beter dan onze JP.
hier volgt een bondig partijprogramma waar uiteraard t een en ander aan bijgeschaafd kan worden. Maar daar heb ik jullie, als parTeden, uiteraard bij nodig. Julie posts en reply's zijn de toekomst.
Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening
meer hardcore gyms en goedkoper maken van de al bestaande sportscholen. eigen karakter hardcore moet hardcore blijven.
sportschoolherstucturering stimuleren door verscheidenheid te genereren in beauty/fitnesscentra voor de ouderen en huisvrouwen.
Werk en economie
hardcore BB'ers krijgen subsidie zodat ze al hun tijd in hun passie kunne steken en van die subsidie hun voedsel kunnen aanschaffen.
visserij stimuleren voor meer onverzadigde vetten. bij economische schaarste door bijv. ippenpest gemanipuleerde eieren beschikbaar stellen.
Kansen bieden aan startende bodybuilders en atleten die thuis sporten.
Minder investeren in prestige en woningen, meer in een hardcore bodybuiling gelegenheden en natuur.
Kunst en cultuur
Extra geld en PR om van ‘negatief imago’ af te komen
Speciale programma’s voor bodybuilders
Budgetten voor gyms met 15% per jaar verhogen
subsidie op buitenlandse musclebladen
de jeugd al van jongs af aan naar BB-wedstrijden laten kijken
Onderwijs
Verbeteren kwaliteit sportonderwijs door inzet oud-BB'ers
Vak ‘bodybuildinggeschiedenis’ op alle basisscholen
Breed, gevarieerd en gespreid aanbod in BB-accommodaties
Leefbaarheid en Milieu
Optreden tegen verslonzing, ongedierte, zwerfvuil en wildplakken. De niet-BB'er betaalt
Autoverkeer terugdringen in cutfase. allen in de cutfase op de fiets of benenwagen
Investeren in stadsgroen, straatbomen en kwaliteit openbare ruimten.
Sport
Subsidie supplementen en . legalisatie van alle illegale AS uit de VS. (moeten die ook meewerken uiteraard, maar als onze BOS zijn connecties uitbreid naar de VS komen we al een aardig eind)
Jongeren stimuleren te trainen als een hardcore BB'er en daarvoor de mogelijkheden aanbieden
(Top)BB-evenementen stimuleren
Breedtesport ondersteunen
Verbetering van lichamelijke opvoeding op scholen
Extra geld voor sportverenigingen die voornamelijk op hardcore BB'ers steunen
Nadruk op topsport, maar uitstraling recreatiesport is niet onbelangrijk
Openbare orde en veiligheid
bodybuildingstad draagt bij aan gevoel veiligheid en leidt tot minder criminaliteit
Kosten verhalen op niet-BB'ers
Zowel overdag als ‘s avonds meer brede politieagenten op straat.
Positie prostituees verbeteren (voor Oli)
Geen wapenbeurzen in de stad. alleen BB-beurzen zijn toegestaan
Welzijn en zorg
Aanbod gezondheidszorg in de wijken ondersteunen.
Gezonde leefgewoonten stimuleren
Beter omgaan met suplementenhulpverlening, evaluatie ASverstrekking
Voor mensen met lichamelijke achterstand zorg en ondersteuning op maat, zodat gaven en talenten ontplooid kunnen worden wat bijdraagt aan een beter fysiek
Verkeer en vervoer
Goede verbinding naar BB-gelegenheden
Betaald parkeren in de hele stad, behalve voor BB'ers.
Meer 50-kilo zones
Investeren in openbaar vervoer, langzaam cardioverkeer en cardio-apparatuur
wie stemt voor!!
Bij deze wil ik mijn standpunten aan jullie medeparTeden voorleggen. asl t goed uitpakt halen we een flinke meerderheid bij de volgende verkiezingen. dus als we allen flink gaan huishouden in de sportschool hebben we over 4 jaar 2 zetels per persoon
ik ben dus eigenlijk bezig om jullie te ronselen voor onze eigen coupe, onze staatsgreep. revolutionair krijgt een geheel nieuwe betekenis.
Dus zet jullie eisen en ideeën neer en over 4 jaar zullen wij Maurice de Hond versteld doen staan. gevolgd door geheel nederland en de rest van de werld.
En aangezien een groot gedeelte van ons en 3/4 nederland tegen paars was (met uitzondering van Purple dan) en nog steeds is zal t een makkelijke overwinning worden.
Qua kiezers aanspreken ben ik niet bang en erg hoopvol.
we zullen iig wel een juiste doelgroep kunne aanspreken. te beginnen met de big boys en 3/4 van vrouwelijk nederland. Want wie wil nu geen afgetrainde bodys zien. beter dan onze JP.
hier volgt een bondig partijprogramma waar uiteraard t een en ander aan bijgeschaafd kan worden. Maar daar heb ik jullie, als parTeden, uiteraard bij nodig. Julie posts en reply's zijn de toekomst.
Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening
meer hardcore gyms en goedkoper maken van de al bestaande sportscholen. eigen karakter hardcore moet hardcore blijven.
sportschoolherstucturering stimuleren door verscheidenheid te genereren in beauty/fitnesscentra voor de ouderen en huisvrouwen.
Werk en economie
hardcore BB'ers krijgen subsidie zodat ze al hun tijd in hun passie kunne steken en van die subsidie hun voedsel kunnen aanschaffen.
visserij stimuleren voor meer onverzadigde vetten. bij economische schaarste door bijv. ippenpest gemanipuleerde eieren beschikbaar stellen.
Kansen bieden aan startende bodybuilders en atleten die thuis sporten.
Minder investeren in prestige en woningen, meer in een hardcore bodybuiling gelegenheden en natuur.
Kunst en cultuur
Extra geld en PR om van ‘negatief imago’ af te komen
Speciale programma’s voor bodybuilders
Budgetten voor gyms met 15% per jaar verhogen
subsidie op buitenlandse musclebladen
de jeugd al van jongs af aan naar BB-wedstrijden laten kijken
Onderwijs
Verbeteren kwaliteit sportonderwijs door inzet oud-BB'ers
Vak ‘bodybuildinggeschiedenis’ op alle basisscholen
Breed, gevarieerd en gespreid aanbod in BB-accommodaties
Leefbaarheid en Milieu
Optreden tegen verslonzing, ongedierte, zwerfvuil en wildplakken. De niet-BB'er betaalt
Autoverkeer terugdringen in cutfase. allen in de cutfase op de fiets of benenwagen
Investeren in stadsgroen, straatbomen en kwaliteit openbare ruimten.
Sport
Subsidie supplementen en . legalisatie van alle illegale AS uit de VS. (moeten die ook meewerken uiteraard, maar als onze BOS zijn connecties uitbreid naar de VS komen we al een aardig eind)
Jongeren stimuleren te trainen als een hardcore BB'er en daarvoor de mogelijkheden aanbieden
(Top)BB-evenementen stimuleren
Breedtesport ondersteunen
Verbetering van lichamelijke opvoeding op scholen
Extra geld voor sportverenigingen die voornamelijk op hardcore BB'ers steunen
Nadruk op topsport, maar uitstraling recreatiesport is niet onbelangrijk
Openbare orde en veiligheid
bodybuildingstad draagt bij aan gevoel veiligheid en leidt tot minder criminaliteit
Kosten verhalen op niet-BB'ers
Zowel overdag als ‘s avonds meer brede politieagenten op straat.
Positie prostituees verbeteren (voor Oli)
Geen wapenbeurzen in de stad. alleen BB-beurzen zijn toegestaan
Welzijn en zorg
Aanbod gezondheidszorg in de wijken ondersteunen.
Gezonde leefgewoonten stimuleren
Beter omgaan met suplementenhulpverlening, evaluatie ASverstrekking
Voor mensen met lichamelijke achterstand zorg en ondersteuning op maat, zodat gaven en talenten ontplooid kunnen worden wat bijdraagt aan een beter fysiek
Verkeer en vervoer
Goede verbinding naar BB-gelegenheden
Betaald parkeren in de hele stad, behalve voor BB'ers.
Meer 50-kilo zones
Investeren in openbaar vervoer, langzaam cardioverkeer en cardio-apparatuur
wie stemt voor!!
Laatst bewerkt: