XXL Nutrition

DBB gaat de politiek in (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Naar aanleiding van een thread van Kenneth (dat rijmt enigszins, fret, kennet..mmhooaww, t wordt nu al off topic) kwam ik op een gewedlig plan om voor de nabije toekomst een partij op te richten. Ik ben nog niet uit over de naam maar we hebben nog 4 jaar (of minder als t zo doorgaat) de tijd.

Bij deze wil ik mijn standpunten aan jullie medeparTeden voorleggen. asl t goed uitpakt halen we een flinke meerderheid bij de volgende verkiezingen. dus als we allen flink gaan huishouden in de sportschool hebben we over 4 jaar 2 zetels per persoon:)

ik ben dus eigenlijk bezig om jullie te ronselen voor onze eigen coupe, onze staatsgreep. revolutionair krijgt een geheel nieuwe betekenis.
Dus zet jullie eisen en ideeën neer en over 4 jaar zullen wij Maurice de Hond versteld doen staan. gevolgd door geheel nederland en de rest van de werld.
En aangezien een groot gedeelte van ons en 3/4 nederland tegen paars was (met uitzondering van Purple dan:D) en nog steeds is zal t een makkelijke overwinning worden.

Qua kiezers aanspreken ben ik niet bang en erg hoopvol.
we zullen iig wel een juiste doelgroep kunne aanspreken. te beginnen met de big boys en 3/4 van vrouwelijk nederland. Want wie wil nu geen afgetrainde bodys zien. beter dan onze JP.

hier volgt een bondig partijprogramma waar uiteraard t een en ander aan bijgeschaafd kan worden. Maar daar heb ik jullie, als parTeden, uiteraard bij nodig. Julie posts en reply's zijn de toekomst.

Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening

meer hardcore gyms en goedkoper maken van de al bestaande sportscholen. eigen karakter hardcore moet hardcore blijven.

sportschoolherstucturering stimuleren door verscheidenheid te genereren in beauty/fitnesscentra voor de ouderen en huisvrouwen.

Werk en economie

hardcore BB'ers krijgen subsidie zodat ze al hun tijd in hun passie kunne steken en van die subsidie hun voedsel kunnen aanschaffen.

visserij stimuleren voor meer onverzadigde vetten. bij economische schaarste door bijv. ippenpest gemanipuleerde eieren beschikbaar stellen.

Kansen bieden aan startende bodybuilders en atleten die thuis sporten.

Minder investeren in prestige en woningen, meer in een hardcore bodybuiling gelegenheden en natuur.

Kunst en cultuur

Extra geld en PR om van ‘negatief imago’ af te komen

Speciale programma’s voor bodybuilders

Budgetten voor gyms met 15% per jaar verhogen

subsidie op buitenlandse musclebladen

de jeugd al van jongs af aan naar BB-wedstrijden laten kijken

Onderwijs

Verbeteren kwaliteit sportonderwijs door inzet oud-BB'ers

Vak ‘bodybuildinggeschiedenis’ op alle basisscholen

Breed, gevarieerd en gespreid aanbod in BB-accommodaties

Leefbaarheid en Milieu

Optreden tegen verslonzing, ongedierte, zwerfvuil en wildplakken. De niet-BB'er betaalt

Autoverkeer terugdringen in cutfase. allen in de cutfase op de fiets of benenwagen

Investeren in stadsgroen, straatbomen en kwaliteit openbare ruimten.

Sport

Subsidie supplementen en . legalisatie van alle illegale AS uit de VS. (moeten die ook meewerken uiteraard, maar als onze BOS zijn connecties uitbreid naar de VS komen we al een aardig eind)

Jongeren stimuleren te trainen als een hardcore BB'er en daarvoor de mogelijkheden aanbieden

(Top)BB-evenementen stimuleren

Breedtesport ondersteunen:D

Verbetering van lichamelijke opvoeding op scholen

Extra geld voor sportverenigingen die voornamelijk op hardcore BB'ers steunen

Nadruk op topsport, maar uitstraling recreatiesport is niet onbelangrijk

Openbare orde en veiligheid

bodybuildingstad draagt bij aan gevoel veiligheid en leidt tot minder criminaliteit

Kosten verhalen op niet-BB'ers

Zowel overdag als ‘s avonds meer brede politieagenten op straat.

Positie prostituees verbeteren (voor Oli):D

Geen wapenbeurzen in de stad. alleen BB-beurzen zijn toegestaan

Welzijn en zorg

Aanbod gezondheidszorg in de wijken ondersteunen.

Gezonde leefgewoonten stimuleren

Beter omgaan met suplementenhulpverlening, evaluatie ASverstrekking

Voor mensen met lichamelijke achterstand zorg en ondersteuning op maat, zodat gaven en talenten ontplooid kunnen worden wat bijdraagt aan een beter fysiek

Verkeer en vervoer

Goede verbinding naar BB-gelegenheden

Betaald parkeren in de hele stad, behalve voor BB'ers.

Meer 50-kilo zones:D

Investeren in openbaar vervoer, langzaam cardioverkeer en cardio-apparatuur


wie stemt voor!!
:lifter: :thumb:
 
Laatst bewerkt:
JA ik stem zeker voor !!! :)
maar niet in Nederland hé , dan hebben wij belgen er toch niks aan ;)
dit word een partij die zich verspreid over de hele EU
goed bezig dandyman !
budget voor gyms met 15% verhogen vind ik wat te weinig maak daar maar 50% van !! voor de rest SUPER :)
 
Originally posted by kenneth
JA ik stem zeker voor !!! :)
maar niet in Nederland hé , dan hebben wij belgen er toch niks aan ;)
dit word een partij die zich verspreid over de hele EU
goed bezig dandyman !
budget voor gyms met 15% verhogen vind ik wat te weinig maak daar maar 50% van !! voor de rest SUPER :)

t idee moet eerst aanslaan, tuurlijk verhogen we dat..maar via de portemonnee van niet'-BB'ers. En als ik een eerdere thread las heft 4/5 hier geen portemonnaie dus kan er ook niets uit worden gehaald.
eerst die 15% er doorheen krijgen alvorens te verhogen. Alles op zn tijd, net als BB en dan op naar de 50%.. van de kiezers dan

daarbij gaat dat geld niet zozeer uit naar apparaten dus 50% extra gaat naar de dumbbells. meerdere paren van 40 kilo en meer
 
:D ik wil dan minister van krachttraining worden ;)
 
amai dandyman als ik jou hier zo bezig hoor dan lijkt het net alsof je echt de politiek inwil gaan met een partij ?
je bent toch nog steeds aant grappen hé :-)
of niet ????
 
zie jij smliies staan.

nee ben idd wel van plan om er iets mee te gaan doen. ben thuis al een heel plan aan t uitwerken.

Mijn duivelse kant (die op mn rechterschouder) kwam al met t idee aanzetten om volkert vrij te krijgen, als dat eenmaal gelukt zou zijn dan zou ik m vertellen dat JP alle milieuorganisaties wil verbieden zodat er binnen no-time nieuwe verkiezingen komen.:D maar is bij nader inzien een slecht plan aangzein ik meer tijd nodig heb om mij verkiesbaar te stellen met een goed georganiseerd plan. T moet geen flop worden he.

Wat wel scheelt is dat er te hopen valt dat er weinig lijsttrekkers in een zwaar hevig debat durven gaan met brede lijsstrekkers. nu nog breed worden;)

Ik reken op jullie support he mensen. Het gaat per slot van rekeining om jullie lichaam en toekomst
 
allright dandyman !!!
ga ervoor zou ik zeggen
 
Dat word een meerderheid! :)
 
dan ram ik deze topic ook maar naar boven. een nek aan nekstrijd
 
ikzelf ga in de oppositie...
 
Ik word kanidaat voor Minister President ok?
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
namens Bracke nog een aantal bijgevoegde standpunten voor een partij waar alle bodybuilders welkom zijn.

- Migrantenstemrecht: je moet 500 posts hebben om te mogen stemmen + je moet kunnen aantonen dat je een bodybuilder bent..

- Geloof: Je mag een tanktopje dragen tijdens alle forumzittingen

- Verkeer: om de 30sec kan je nu posten!! Daar gaan wij voor!!

- Bannen: enkel in uitzonderlijke gevallen..

- Onderwijs: Meer info op de website, boeken online te koop Plaatsen, enz... enz...

- Raad der vrouwen: vrouwen kunnen hier terecht om bv overbecoïtuste opmerkingen van leden te bespreken en desnoods samen klacht neer te leggen bij moderators..

- Gare hanenhok = garehanenhok: mits garehanen hun voc enkel uit coïtus bestaat, moet het gare hanenhok enkel toegankelijk zijn voor mannen. Mannen privacy voor mannen die privacy willen...

- Gare Kippenhok; tja een gare kip zou leuk zijn.. Vrouwen privacy voor vrouwen die privacy willen..
 
Ok mensen
ik heb hieronder een overzicht van vacatures staan. voor diegene die zich kan vinden in mijn bevindingen kunne zich vanaf nu aanmelden. de vraag of je daadwerkelijk op jouw voorkeurspositie komt is dus afhankelijk van het aantal leden die zich aanmelden voor die positie.

Een minister geeft leiding aan een ministerie. Hij kan worden bijgestaan door één of meer staatssecretarissen. In de taakomschrijvingen zijn de taken van de staatssecretarissen vastgelegd. In de vervangingsregeling is vastgelegd door wie een minister bij afwezigheid wordt vervangen. In het geval van sport wordt hier een uitzondering gemaakt: er is een minister van sport die zorg draagt voor minsters die de leidng hebben over de verschillende facetten van het concrete BB-gebeuren

Minister-president, minister van Algemene BB Zaken

Vice-minister-president, minister van Bodybuilding Zaken en gerelateerderelaties

minister van werk en economie

minister van kunst en cultuur

minister van onderwijs

minister van leefbaarheid en milieu

minister van sport (deze wordt zoals eerder besproken verdeeld onder verschillende ministers)

-minister van krachttraining

-minister van bulkvoeding

-minister van cut-dieeten

-minister van gezonde maaltijden (hiervoor komt Ryu al in aanmerking)

-minister van supplementie

-minsiter van sportevenementen (achtergrond van communicatie/PR van belang)

minister van openbare orde en veiligheid

minister van verkeer en vervoer

minister van welzijn en zorg
 
Back
Naar boven