MuscleMeat

Dbb game: Dbb-Roulette

Bezoekers in dit topic

tremendes

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2006
Berichten
11.662
Waardering
2.927
Lengte
1m86
Massa
102kg
zt94r5.jpg


Een busreis naar een lekker resort in het prachtige rustieke Alblanitza Bulgarije. Waarom het Oostblok? Jullie spelleider is nu eenmaal gek op goedkope oostblok sletjes, welke dan ook in grote getallen, in het resort, aanwezig zullen zijn. Uiteraard kunnen jullie daar te pas en te onpas gebruik van maken. Eigenlijk net zoals de fitness, de bar, de spa, het zwembad, restaurant en eigenlijk alles wat er maar in een heerlijk resort voor handen is.
Maar zoals vaak in het leven blijkt is iets wat te mooi is om waar te zijn, doorgaans ook te mooi om waar te zijn...
Tremendes blijkt naast zijn anabolen verslaving een coke verslaving te hebben en is de laatste maanden volledig doorgesnoven en lijd aan grootheidswaanzin, is paranoia, extreem haatdragend, en bovenal... moordlustig.
Als mod is hij gewend om de touwtjes in handen te hebben en het zal dan ook niet vreemd klinken dat hij voor zijn moordplannen een marionet heeft gevonden... Voor jullie als spelers een niet onbekend dbb fenomeen...De troll.
Elke avond worden jullie gedwongen mee te spelen in een bizar russisch roulette spel, omgedoopt door de in staat van grootheidswaanzin verkerende tremendes in... dbb-roulette.

2vcgq6d.jpg


De troll uitschakelen is voor jullie de weg naar de ontsnapping. Als jullie de troll vermoorden(door stemming) zal tremendes rouwen om de dood van zijn metgezel waarna hij zich zal troosten door zich op te sluiten in zijn suite van het resort met een berg coke, 3 vials test enanthate en een x-aantal Oostblok sletjes.
De overlevenden kunnen daarna veilig het resort uit sneaken en per bus huiswaarts keren.

Ow ja...dood is echt dood en een dode zien we dan ook niet meer terug op het forum. Tenminste...iig niet voor 1 dag. Muwahaahaaa.

Uitleg spel:

* Ieder voor zich en god voor ons allen.

De rollen:

* Tremendes als Tremendes
* De troll
* De stemmen tellende hoer M/V

De regels:

* Weinig
* Stemmen tot 21.00u
* Deelname dmv the magic word "in"
* Inactiviteit zal de toorn van de doorgesnoven Tremendes afroepen en de kans aanzienlijk doen toenemen dat "balletje balletje" de kogel in de kamer zal zitten wanneer jij het pistool tegen je hoofd zet.

Spelerslijst:

1. NickyCF
2. lloydatoni
3. HillR *R.I.P*
4. Punjab
5. IMBAatwork
6. Stefanovich *R.I.P*
7. Sanca
8. Penose
9. Lm7790
10. Hoxyz
11. Orgineel
12. Diaephi *R.I.P*
13. Joostd
14. RockOfAges
15. Vermeirio
16. Wauter
17. Virusje
18. Rilakkuma
19. Ot92
20. JurgenB1990 *R.I.P*
21. HighonX *R.I.P*
22. Barkie *R.I.P*
23. Markrot *R.I.P*
24. Alley Cat *R.I.P*
25. Goldberg1987 *R.I.P*

Note: Ben mij er van bewust dat eea wat afwijkt tot eerdere spellen maar kom er met kampen etc niet uit en gaat vrees ik ook teveel tijd inzitten.
Hoop er met de verhalen en de onverbiddelijke ban van 1 dag een leuke en spannende game van te maken.
In ieder geval een poging van mijn kant om de game in leven te houden op het forum ter ere van degene die eerder de moeite hebben genomen een game te organiseren en waar ik zelf ook veel plezier aan heb beleefd.

Links naar de verhalen:
Opwarmertje
Killing time
Vertrek
Dood HillR
Dood HighonX
Sixshooter
Even bijkomen
The end
 
Laatst bewerkt:
Leuk jongens en dames! Even kijken wanneer te beginnen. Heb uitnodigingen verstuurd, even een paar dagen mensen de tijd te geven zich aan te melden.
Misschien volgende week maandag beginnen?
Ik ben benieuwd of het op deze manier gaat werken. Geen kampen maar samenwerken, lijstjes kunnen dus gewoon gedeeld worden.;)
Denk dat een dagban voor de meesten al spanning genoeg zal brengen, en ik hoop wat leuke verhalen te kunnen schrijven.
Dus eigenlijk lekker simpel..zorg dat je beetje actief bent, lees een leuk verhaaltje en houd je vingers gekruist als je the bulldog tegen je hoofd zet.

Voor de liefhebbers wat informatie over m'n gun, krijg al een boner als ik eraan denk om 'm tegen het hoofd te zien van jongens als: Sanca, orgineel, IMBAatwork, Diaephi, stefanovich, lloyd, penose en Punjab. Met de dames heb ik wat meer moeite maar ik beloof, dat mocht het moment daar zijn, zij het gevoel hebben alles al gezien en meegemaakt te hebben.
Heb wel een paar dagen nodig om m'n bulldog aan te laten passen. Komen namelijk evenveel kamers in als spelers.

2nssu9c.jpg


"The Bulldog is a 5-shot double action revolver designed by Doug McClenahan and produced by Charter Arms. It was introduced in 1973. The Bulldog has been available for the .44 Special and .357 Magnum cartridges with a length of 7.2 inches (184 mm) and 6.7 inches (171 mm) and barrel lengths of either 2.5 inches (64 mm) or 2.2 inches (56 mm). It was a top-selling gun during the 1980s and it is considered as Charter Arms' trademark weapon.[1] It has been produced by four different companies since it was released"
 
Nice intro zeg :D

Ik kan niet wachten om die kogels op mijn stalen schedel te laten weerkaatsen :cool:
 
haha die kogels ketsen gewoon af tegen mijn glutes of glory :P
bring it on bitch!
 
ik heb er een hard hoofd in Tremendes dus weetnie of die kogels zin hebben


buiten dat heb ik ook een plaat voor mijn kop
 
haha die kogels ketsen gewoon af tegen mijn glutes of glory :P
bring it on bitch!

Het pistool moet tegen je hoofd schat..;)

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Nice intro zeg :D

Ik kan niet wachten om die kogels op mijn stalen schedel te laten weerkaatsen :cool:

ik heb er een hard hoofd in Tremendes dus weetnie of die kogels zin hebben


buiten dat heb ik ook een plaat voor mijn kop

Talk the talk..we shall see.:)
 
Back
Naar boven