XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In voor nieuwe game
 
iemand wiens secretaresse ik mag spelen?

Weerwolf Rolduc

Introductie

De leerlingen van Rolduc zijn de uitdaging aangegaan. De examens zitten erop, en deze week staat in het teken van ‘The challenge’. Ze gaan een weekje logeren in deze oudste school van Nederland. Ze zijn benieuwd of de geruchten waar zijn: zou het spoken?
33f4ydw.jpg

Aangezien al vanaf de 12e eeuw onderwijs verzorgd wordt op deze instelling zijn er natuurlijk genoeg spannende verhalen; over de voormalige abdij, de steenkoolwnning en de burcht van Rode, die destijds een hoofplaats was in het Land van ’s Hertogenrade. In de annalen zijn aan de eerste aanwijzingen te ontdekken van geesterij zoals destijds genoemd. De zonnewijzer
w99zrl.jpg

Is daar een verwijzing naar.
De leerlingen van examenklas 1998 slapen ‘s nachts in slaapzakjes het bos behorend bij het college op het grendgebied van Nederland en Duitsland. Het is wel uitkijken geblazen, want in dit gebied wordt nog steeds gejaagd. Ze hebben één week de tijd om te bewijzen dat al die geruchten zijn wat het woord zegt: niets meer en niets minder dan slechts geruchten.
Met de priester, die naast het verzorgen van godsdienstlessen ook nog rector is, is afgesproken dat als zij een week lang iedere nacht durven te blijven slapen, dat ze de hele vakantie gebruik mogen maken van het voetbalveld van de school, waar ook de voetballers van Roda uit traditie voor een wedstrijd trainen en van het geheime privézwembad van de priester. Gezien de hete zomer die gepland staat willen ze daar natuurlijk grootste feesten gaan geven, nu de klas nog een laatste keer samen kan zijn, voor ieder naar andere uithoeken van studentensteden verspreiden zal.
 
Bekend terrein, gezellige boel daar 's nachts.... ben mijn slaapzak al in aan het pakken!
 
De klas van 1998? Toendertijd at ik nog zand in de zandbak
 
Wie heeft er zin om een game op te starten? Oneindig karma voor diegene :D

Er moet weer niet gewerkt worden precies :D

Zag ik dat er een nieuwe post was van lloyd in dit topic, dacht ik dat er ng eens een WOII game kwam:(
 
Er moet weer niet gewerkt worden precies :D

Zag ik dat er een nieuwe post was van lloyd in dit topic, dacht ik dat er ng eens een WOII game kwam:(

WOIII lijkt me leuker :D
 
Er moet weer niet gewerkt worden precies :D

Zag ik dat er een nieuwe post was van lloyd in dit topic, dacht ik dat er ng eens een WOII game kwam:(

Daar hoopte ik ook op. Hij had het me ook beloofd.. maar helaas.... :mad:

Het gaat richting de kerst, dan is het weer rustig hier :P :P
 
Godver
Ok vooruit dan maar, als ik zo terug ben van het trennen richt ik er wel een topic weer op
 
Back
Naar boven