AndroidHealthClinic

DBB Hall of Fame

Bezoekers in dit topic

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2005
Berichten
5.674
Waardering
26
Het valt me op, vooral in de gym, dat niemand tegenwoordig nog vijf (ex) pro bodybuilders kan noemen :mad: . Vroeger wisten we zelfs wie 23e was geworden op de Mr. O :eek: :D , verwijs dan ook regelmatig bb-ers naar
DBB zodat ze ook eens op de hoogte zijn wie er wat betekenen in onze sport.

Misschien is het een idee om een DBB Hall of Fame te starten met daarin personalia, foto's en resultaten van top bb-ers van nu en vroeger :dunno:

De volgende atleten komen wat mij betreft hiervoor in aanmerking;
Arnold :thumbs: , Franco Columbo, Dorian Yates, Lee Haney, Sergio Olivia, Samir Bannout, Frank Zane, Lee Labrada, Vince Taylor, Rich Gaspari, Ronnie
Coleman, Eduardo Kawak, Albert Beckles, Bob Paris, Bertil Fox, Mike Christian,
Tom Platz, Robbie Robinson, Sonny Schmidt, Lou Ferringo, Shawn Ray, Gary
Strydom, Casey Viator, Mohammed Makkawy en Dave Hawk :D

Nederlandse Hall of Fame;
Berry de Mey, Arnold Buurman, Appie Steenbeek, Ed van Amsterdam, Roberto
Marisho, Glenn Gravenbeek, Paul Lans, Jarno Seymonsbergen, Ricard Gya, Willem Jonkman, Dennis Castillion, Edward Boef, Rob v.d. Dussen.

en zo zal ik er nog wel wat vergeten zijn :D
 
Reg Park & Milos Sarcev
 
Dave Hawk zei:
Het valt me op, vooral in de gym, dat niemand tegenwoordig nog vijf (ex) pro bodybuilders kan noemen :mad: . Vroeger wisten we zelfs wie 23e was geworden op de Mr. O :eek: :D , verwijs dan ook regelmatig bb-ers naar
DBB zodat ze ook eens op de hoogte zijn wie er wat betekenen in onze sport.

Misschien is het een idee om een DBB Hall of Fame te starten met daarin personalia, foto's en resultaten van top bb-ers van nu en vroeger :dunno:

De volgende atleten komen wat mij betreft hiervoor in aanmerking;
Arnold :thumbs: , Franco Columbo, Dorian Yates, Lee Haney, Sergio Olivia, Samir Bannout, Frank Zane, Lee Labrada, Vince Taylor, Rich Gaspari, Ronnie
Coleman, Eduardo Kawak, Albert Beckles, Bob Paris, Bertil Fox, Mike Christian,
Tom Platz, Robbie Robinson, Sonny Schmidt, Lou Ferringo, Shawn Ray, Gary
Strydom, Casey Viator, Mohammed Makkawy en Dave Hawk :D

Nederlandse Hall of Fame;
Berry de Mey, Arnold Buurman, Appie Steenbeek, Ed van Amsterdam, Roberto
Marisho, Glenn Gravenbeek, Paul Lans, Jarno Seymonsbergen, Ricard Gya, Willem Jonkman, Dennis Castillion, Edward Boef, Rob v.d. Dussen.

en zo zal ik er nog wel wat vergeten zijn :D

nou geweldig meid.. helemaal top.. :thumbs:

wil je nu een prijs ofzo..???
 
BBnoel zei:
nou geweldig meid.. helemaal top.. :thumbs:

wil je nu een prijs ofzo..???

Jij bent zeker zo'n breezah boy die geen kent :D :evil2: :laugh:
 
Mike&Ray Mentzer, Jusup Wilkosz, Rick Wayne, Ken Waller, Roger Walker, Dennis Tinerino, Larry Scott, Don Ross, Gunnar Rosbo, Tony Pearson, Danny Padilla, Serge Nubret, Steve Michalik, Rod Koontz, Zabo Koszewski, Kent Keuhn, Pete Grymkowski, Paul Grant, Charles Glass, Lance Dreher, Dave Draper, Chris Dickerson, John Defendis, Steve Davis, Boyer Coe, Ed Corney, Tim Belknap, Peter&David Paul

Voor Nederland Ben Herder (midden jaren 80 op Olympia podium), Arthur Buurman (1x op Olympia podium gestaan..) en Jeroen van der Linde
Voor Belgie Pierre Vandersteen en Erwin Note
 
duke nukem
 
Siggi zekers niet vergeten :)
 
Dave Hawk zei:
Nederlandse Hall of Fame;
Berry de Mey, Arnold Buurman, Appie Steenbeek, Ed van Amsterdam, Roberto
Marisho, Glenn Gravenbeek, Paul Lans, Jarno Seymonsbergen, Ricard Gya, Willem Jonkman, Dennis Castillion, Edward Boef, Rob v.d. Dussen.

familie van Boris?
:cool:

(Iets doet me vermoeden dat ie deze al veeeeel vaker heeft gehoord, maar kon het niet laten....)
 
Vince vince vince vince vince vince Gironda!
 
Roy zei:
Voor Nederland Ben Herder (midden jaren 80 op Olympia podium), Arthur Buurman (1x op Olympia podium gestaan..) en Jeroen van der Linde
Voor Belgie Pierre Vandersteen en Erwin Note

Doe mij Sami Ben Otman maar bij de Hollanders. 9e bij zn 1e prof wedstrijd. Prachtige fysiek :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat we die nog maar vaker terug mogen zien bij de profs en dat ie maar hoog mag gaan scoren :)
 
Damn, dat ziet er zeker goed uit. Heeft alleen geen kuiten.
 
MightyDuck zei:
Doe mij Sami Ben Otman maar bij de Hollanders. 9e bij zn 1e prof wedstrijd. Prachtige fysiek :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat we die nog maar vaker terug mogen zien bij de profs en dat ie maar hoog mag gaan scoren :)

Jaaaa zeker!!! Ik vind alleen jammer dat hij zeer duidelijke grote gyno heeft (van die echt grote schijven) en dat gaat uiteindelijk punten kosten. Als hij het mooi kan laten weghalen, wordt het top!!!
 
vind dat mijn persoonijke favoriet Jay Cutler er ook wel bij mag. :)
 
Nog even een topper :eek: , wat dacht je van Bill Pearl :thumbs:
 
De hulk , lou ferigno
 
Dave Hawk zei:
Jij bent zeker zo'n breezah boy die geen kent :D :evil2: :laugh:

mike mentzer, onze Berry de mey .., gunter schlierkamp (toch?), jay cutler,ronnie coleman,flex wheeler , ed van amsterdam, sergio olivia, lee priest, Arnold, shawn ray, broertjes Taylor, Dorian Yates.. zo kan ik nog wel even door gaan..

maar ik vind het namelijk beetej nutteloos om samen lekker online namen van bbers op te noemen, terwijl die dagelijks voorbij komen op het forum..
 
BBnoel zei:
mike mentzer, onze Berry de mey .., gunter schlierkamp (toch?), jay cutler,ronnie coleman,flex wheeler , ed van amsterdam, sergio olivia, lee priest, Arnold, shawn ray, broertjes Taylor, Dorian Yates.. zo kan ik nog wel even door gaan..

maar ik vind het namelijk beetej nutteloos om samen lekker online namen van bbers op te noemen, terwijl die dagelijks voorbij komen op het forum..

Goed zo ! :thumbs: hebben we je toch een paar namen bij kunnen brengen ;)

Het was ook de opzet om van enkelen hun loopbaan wat uit te diepen, ook een soort eer betoon. Echter de meesten komen bijna nooit langs op het board :( en het is wel mooi om wat herinneringen op te halen van bepaalde toppers :dance: :D
 
Back
Naar boven