XXL Nutrition

DBB Karmahoer 2008

  • Topic starter Jonko
  • Startdatum
  • Reacties 154
  • Weergaven 4K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

ik geloof er niets van............bouwvakker!
:lol:

:fu:


Spampensioen :rolleyes:

Maar omdat jij gemeen bent trek ik het in en zal je ondanks al je spampogingen altijd in mn schaduw blijven staan :evil:


:D
 
:fu:


Spampensioen :rolleyes:

Maar omdat jij gemeen bent trek ik het in en zal je ondanks al je spampogingen altijd in mn schaduw blijven staan :evil:


:D

is ook goed, heb ik tenminste iemand voor me die de klappen mag opvangen!
:p:roflol:
 
nou jongens pass mij maar eens wat karma dan:P ik heb er nog geen, en subtiel kan ik het niet brengen dus doe het zo maar haha!;)
 
spamhoeren :p
 
nou jongens pass mij maar eens wat karma dan:P ik heb er nog geen, en subtiel kan ik het niet brengen dus doe het zo maar haha!;)

En we hebben weer een nominatie erbij :roflol:
 
hey karmaslette...
ik ga me inschrijven als "Jack Shit" en "the fat bastard" dan geef ik mezelf constant karma...
yeah, dan kom ik hier volgend jaar de dikke meneer uithangen... hehehehe... coooool... Jack Shit rulezzzz..
:rocknana:
 
Als je nog 0 karma power points hebt kun je ook niets geven haha
 
hey karmaslette...
ik ga me inschrijven als "Jack Shit" en "the fat bastard" dan geef ik mezelf constant karma...
yeah, dan kom ik hier volgend jaar de dikke meneer uithangen... hehehehe... coooool... Jack Shit rulezzzz..
:rocknana:

je kan doen wat je wilt, maar niemand kan klusmier verslaan wat het slettebakken betrefft :(
en ook nog eens de dikke meneer nr 1 :D
 
hey karmaslette...
ik ga me inschrijven als "Jack Shit" en "the fat bastard" dan geef ik mezelf constant karma...
yeah, dan kom ik hier volgend jaar de dikke meneer uithangen... hehehehe... coooool... Jack Shit rulezzzz..
:rocknana:

Dan moeten "Jack Shit" en "the fat bastard" wel eerst genoeg karma krijgen, andes zit je daar met je 0 karmapower :roflol:
 
dj_pisspoor_karma%20slut.gif
 
Maak zo eens eentje van klus Robke:roflol:
 
hey karmaslette...
ik ga me inschrijven als "Jack Shit" en "the fat bastard" dan geef ik mezelf constant karma...
yeah, dan kom ik hier volgend jaar de dikke meneer uithangen... hehehehe... coooool... Jack Shit rulezzzz..
:rocknana:

werkt wel, zo heb ik me in eerste instantie ingeschreven als EricR en Roxxe, en geef mezelf nu elke keer karma.
 
lol ik las DBB's Hoer 2008:roflol: ik dacht al, weer een bash topic
 
Yes ik heb nu 6 karmapunten!!!
 
Op naar de 7, help me eens even
 
Jij bent ook niet snel tevreden?!


@ Mighty, je haalt me de woorden uit de mond :D
 
succes met je balkje huntelaar :p
 
Huntelaar heeft nou een heel klein groen karma-derde beentje gekregen !
 
Back
Naar boven