XXL Nutrition

DBB Karmahoer 2008 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik nomineer Klusmier en Huntelaar . Beide de geestelijke capaciteiten van een 14 jarige én beide leven ze voor karmapuntjes . Moet wel gezegd : Huntelaar komt toch wel net iets volwassener over .
 
Ik nomineer Klusmier en Huntelaar . Beide de geestelijke capaciteiten van een 14 jarige én beide leven ze voor karmapuntjes . Moet wel gezegd : Huntelaar komt toch wel net iets volwassener over .


hartelijke dank mijn vriend............
:roflol:
 
het gaat echt tussen klus en stuntelaar :D

spannund
 
slet
 
haha "leeft" dit topic nog, hardstikke goed :thumb:
 
Ik ga toch voor Klusmier, huntelaar moet nog bewijzen of hij het "no-life" even lang gaat volhouden als klus.
 
Huntelaar is een wonnabee, Klus is the real deal
 
Stuntelaar zou de zoon van Klus kunnen zijn, maar klus zijn langjarige spam-en-karma ervaring is gewoon niet te toppen
onmogelijk :(
 
Nog niet zo zeker van, als we eens alles goed bekijken: sanca heeft een kroontje meer, hij heeft pakweg 1300 posts meer MAAR hij is een jaar minder lid als klus, dus Sanca is een snelle leerling geweest.
 
Nog niet zo zeker van, als we eens alles goed bekijken: sanca heeft een kroontje meer, hij heeft pakweg 1300 posts meer MAAR hij is een jaar minder lid als klus, dus Sanca is een snelle leerling geweest.


Én ik ben pas een half jaar na mn registratie beginnen posten én Klus heeft in de tijd veel dubbele spamposts vergaard in het fotogedeelte


:D
 
Én ik ben pas een half jaar na mn registratie beginnen posten én Klus heeft in de tijd veel dubbele spamposts vergaard in het fotogedeelte


:D

Dus, ik denk dat jullie op een verkeerd spoor zaten om Klus te laten winnen.:cool:
 
Dus, ik denk dat jullie op een verkeerd spoor zaten om Klus te laten winnen.:cool:

:roflol:

Vorig jaar was ik al "karmaslet van het jaar", ik vind dat Klus hem nu verdiend :cool:
 
Back
Naar boven