XXL Nutrition

DBB League @ Onlinesoccermanager (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben aardig verkracht door AZ >.<

Ben opzoek naar een VER / MID en dan 70+ heb weinig geld
 
1-0 van Vitesse gewonnen.
nu Ajax.. wordt lastig(A)
 
1-0 van Vitesse gewonnen.
nu Ajax.. wordt lastig(A)

0-3 van Heracles gewonnen. Maar het loopt nog niet zoals ik wil. Ik wil nog steeds van Leonardo af. Ook Kennedy is te koop. En Manchuaryan heeft nu een rating 75(+2) dus. Bij een goed bod mag Silva ook weg.
 
0-3 van Heracles gewonnen. Maar het loopt nog niet zoals ik wil. Ik wil nog steeds van Leonardo af. Ook Kennedy is te koop. En Manchuaryan heeft nu een rating 75(+2) dus. Bij een goed bod mag Silva ook weg.

heb mooie boden op je betere spelers gedaan, verkoop je niet tegen goede boden ;)
je slechte spelers hoef ik niet en dat weet je ook ;)
 
0-3 van Heracles gewonnen. Maar het loopt nog niet zoals ik wil. Ik wil nog steeds van Leonardo af. Ook Kennedy is te koop. En Manchuaryan heeft nu een rating 75(+2) dus. Bij een goed bod mag Silva ook weg.

OO JIJ HEBT EEN PROBLEEM!! :p
 
heb mooie boden op je betere spelers gedaan, verkoop je niet tegen goede boden ;)
je slechte spelers hoef ik niet en dat weet je ook ;)

Mja Emanuelson en Vertonghen zijn basisspelers. Toen je een bod op Vertonghen deed had hij een rating van 79 dacht ik. Nu 85.

En ik doelde ook niet echt op jou haha:p

Maar meer de kleine ploegen. Bijv. SniperX heeft echt een reuzenselectie bij Heracles. 0 spelers gekocht / 0 verkocht. Dus verkoop al je slechte spelers sniper dan heb ik een viertal leuke spelers voor je:D
 
Mja Emanuelson en Vertonghen zijn basisspelers. Toen je een bod op Vertonghen deed had hij een rating van 79 dacht ik. Nu 85.

En ik doelde ook niet echt op jou haha:p

Maar meer de kleine ploegen. Bijv. SniperX heeft echt een reuzenselectie bij Heracles. 0 spelers gekocht / 0 verkocht. Dus verkoop al je slechte spelers sniper dan heb ik een viertal leuke spelers voor je:D

jaliens is ook te koop :D 82 verdediging kleine 9mil :P
 
tering met 2-0 van heerenveen verloren :( maja ik verwachte ook niet echt overwinning
 
Haha marvin 6m voor silva is te weinig he:P

Voor dat bedrag mag je manchuaryan wel hebben:D
 
**** ik wee tnu eigenlijk nog steeds niet waartoe mijn team in staat is :D
 
rooke doe dat ook ff tegen mijn team :P
 
rooke doe dat ook ff tegen mijn team :P

Haha jij bent titelfavoriet man:P


Maar even iets anders, het is misschien een beetje vroeg. Maar welke competitie kiezen we in het komende seizoen?(Italie/Engeland/Spanje)
 
Haha jij bent titelfavoriet man:P


Maar even iets anders, het is misschien een beetje vroeg. Maar welke competitie kiezen we in het komende seizoen?(Italie/Engeland/Spanje)

Ik kies ENG
 
Back
Naar boven