Fitness Seller

DBB League @ Onlinesoccermanager (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kies ook Engeland. Meeste stemmen geleden.
 
Aanmelding voor de league gedaan
account G.O.A.TS1
 
Haha jij bent titelfavoriet man:P


Maar even iets anders, het is misschien een beetje vroeg. Maar welke competitie kiezen we in het komende seizoen?(Italie/Engeland/Spanje)


ben ik titelfavoriet :o
ben ik altijd maar verlies altijd tot nu toe nog maar net op dit account, met Blackburn was ik van 16e plek naar 7e gegaan
 
ik kies ook Engeland;)
 
ach...ik ook maar dan :)
 
England will do fine I suppose
 
Ik heb ook een aantal spelers gespaard tegen Volendam. Met het oog op wedstrijden als: Nec, Groningen en 2x Twente is dat misschien wel verstandig.
 
waarom onderschat je mij :(
 
waarom onderschat je mij :(

Ik onderschat je niet:)

Bij osm kan je niemand onderschatten ook al hebben Volendam, alleen heb ik mn goede spelers harder nodig tegen ploegen als Nec, Groningen en Twente.
 
trouwens Rivelino, ik heb 2 spelers verkocht en heb nu 8.2 miljoen.
genoeg voor Silva? heb een goede verdediger nodig namelijk;)
 
Hmm ik zou eigenlijk 10 willen. Dan kan ik mn volgende broodnodige aankoop halen:D

Dus als je voor de wedstrijd nog 1.8m fixt dan ben ik bereid silva nog voor ons wedstrijd aan je te verkopen.
 
zo nog ff wat aan mn team geklust :D ZaZa weet niet wat m overkomt :D
 
Je team is aardig moe rooke:D

Gelukkig voor jou speel je niet tegen ajax, psv, az of nac.
 
Hmm ik zou eigenlijk 10 willen. Dan kan ik mn volgende broodnodige aankoop halen:D

Dus als je voor de wedstrijd nog 1.8m fixt dan ben ik bereid silva nog voor ons wedstrijd aan je te verkopen.

voor de wedstrijd red ik sowieso niet.
maybe morgen;)
we shall see!
 
Je team is aardig moe rooke:D

Gelukkig voor jou speel je niet tegen ajax, psv, az of nac.

wanneer heb jij gekeken? bijna al mn niet fitte spelers spelen niet:D

Eneh...Az waarom ammi? voor zo;n laag bedrag ?:D tis nog geen 5 december
 
wanneer wordt er eigenlijk gespeeld ???
 
wanneer heb jij gekeken? bijna al mn niet fitte spelers spelen niet:D

Eneh...Az waarom ammi? voor zo;n laag bedrag ?:D tis nog geen 5 december

Oh verkeerd gekeken:D

Ja Remco denkt dat hij voor een laag bedragje even die goede spelers kan wegplukken:P

Ik ben trouwens wel blij dat er goede serieuze managers in onze league zitten. Wat een lapzwansen lopen er rond zeg in andere leagues??? Met mn andere account staat ik 1e met Lazio (7-21)
 
wanneer heb jij gekeken? bijna al mn niet fitte spelers spelen niet:D

Eneh...Az waarom ammi? voor zo;n laag bedrag ?:D tis nog geen 5 december


voor mij een weet en voor jouw een vraag ;)
halverwege het seizoen kom je er wel achter waarom ;)


Oh verkeerd gekeken:D

Ja Remco denkt dat hij voor een laag bedragje even die goede spelers kan wegplukken:P

Ik ben trouwens wel blij dat er goede serieuze managers in onze league zitten. Wat een lapzwansen lopen er rond zeg in andere leagues??? Met mn andere account staat ik 1e met Lazio (7-21)


ik wil idd voor lage prijs zulke spelers hebben.
 
Ik snap het principe wel van Remco. Remco is een slimme ervaren osm-speler. Hij zal Ammi 20 weken trainen tot hij halverwege het seizoen een rating heeft van rond de 80 en aanvallend is hij al behoorlijk sterk en aangezien Remco 3-4-3 speelt(zoekt de vleugels) zou ammi een gouden greep zijn.

Wacht je brengt me op ideeen remco:P
 
Back
Naar boven