AndroidHealthClinic

Dbb lid van de oude garde, Jacky den bels overleden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rust zacht en veel sterkte aan familie en kennissen!
 
Rust zacht Jacky. Feestbeest met een prachtig fysiek. Het was een eer je gekend te hebben.
 
Alles komt goed :zo niet dan toch

al begin ik daar nu toch aan te twijfelen


Hij was toch ook mod op een ander forum van Tijl?
 
Rust zacht... condoleances aan de nabestaanden!
 
RIP Jacky trouwens. Was een aardige kerel wat ik me kan herinneren van die tijd.
 
Gecondoleerd.
 
Rust in vrede.
 
Ik vernam zonet dat Dbb oudgediende jacky den bels is komen te overlijden na een jarenlange strijd tegen kanker.
Rust zacht makker :(
F*ck... wat een kloteziekte is dat toch. Ik krijg zo de indruk dat er steeds meer mensen sterven aan kanker. Ik weet het, het is voor een deel ook een ouderdomsziekte en onze bevolking wordt steeds ouder dus de kans om het te krijgen (populatieniveau) is dan ook groter aan het worden;

Ik wens de familie heel veel sterkte! Ik hoop dat ze denken aan de nietigheid van ons bestaan... we zijn in het universum zo nietig, onze tijd is hier zo kort, in een klein hoekje in de ruimte... binnen 100 jaar denkt niemand nog aan ons (deze visie heeft me er zelf door geholpen, mentaal dan, om het te "plaatsen". En zij die heengaan, weten het niet dat ze niet meer leven dus hun lijden is voorbij. Het is enorm klote voor diegene die achterblijft. Maar wij allen gaan heen, ... vroeg of laat. Voor zij die achterblijven... probeer te leven, te genieten, ... ook al lijkt dit nu onmogelijk.
 
Rust zacht! En veel sterkte voor alle nabestaanden!
 
Ik ken hem niet maar damn wat een fuck ziekte toch ook.
Rust zacht kerel en heel veel sterkte aan iedereen die je nu achter laat. 🙏
 
RIP en gecondoleerd.
 
Back
Naar boven