Fitness Seller

DBB-meet België.

Wanneer?


  • Totaal stemmers
    5

Bezoekers in dit topic

Gent is het makkelijkste maar de locatie maakt niet zo erg uit voor mij, ik zit toch een beetje overal.
 
De vraag is welke sportscholen in België goed zijn, a la Fox Gym of Platinum Gym. Ik ken er geen enkele.
 
Is het mogelijk dat we allemaal een beetje nuchter blijven tijdens het trainen.
Ik vraag dit voor een vriend.
ThaWasteland
 
Is het mogelijk dat we allemaal een beetje nuchter blijven tijdens het trainen.
Ik vraag dit voor een vriend.
ThaWasteland
200.gif


30e seconde:
 
En o ja, in België moet je trainen met mondkapje. Out
Als je je verplaatst volgens mij. Beter is het over 1-2 maanden beter. Ik wil ook fatsoenlijk uit eten kunnen, ga geen uren reizen voor alleen trainen met beperking.
 
Als je je verplaatst volgens mij. Beter is het over 1-2 maanden beter. Ik wil ook fatsoenlijk uit eten kunnen, ga geen uren reizen voor alleen trainen met beperking.
Eensch
 
Beetje off topic, maar iemand die al in 'de gym' in Roeselare getraind heeft? Ziet er echt goed uit.

Verder moet ik wovano wel bijtreden, ik ken in België geen tempel zoals fox
 
Beetje off topic, maar iemand die al in 'de gym' in Roeselare getraind heeft? Ziet er echt goed uit.

Verder moet ik wovano wel bijtreden, ik ken in België geen tempel zoals fox
Geen ervaring met die gym.
Dominance te Kuurne zou wel goed zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Als je je verplaatst volgens mij. Beter is het over 1-2 maanden beter. Ik wil ook fatsoenlijk uit eten kunnen, ga geen uren reizen voor alleen trainen met beperking.
Och mietjes, geen excuusjes verzinnen! Als je niet fatsoenlijk kan trainen ligt het aan jezelf want je hebt geen beperking.
 
Och mietjes, geen excuusjes verzinnen! Als je niet fatsoenlijk kan trainen ligt het aan jezelf want je hebt geen beperking.
Bij het eten toch wel?
 
Bij het eten toch wel?
Dat in West & Oost-Vlaanderen tenminste niet voor zover ik weet. En Antwerpen vast ook niet, de rest ken ik niet.
Je moet toch eten in je mond kunnen steken?
 
Och mietjes, geen excuusjes verzinnen! Als je niet fatsoenlijk kan trainen ligt het aan jezelf want je hebt geen beperking.
Prima, en eten?
 
Back
Naar boven