Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Berichten
26.180
Waardering
44.835
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Tijd voor een nieuwe after-Corona meet!

Ik ontvang eventuele afmeldingen voor trainen en/of eten graag voor vrijdag 4 september!

Locatie: Fox Gym Den Bosch
Datum: 19 September
Tijd: trainen: 14:30.15:00 uur aanvang, trainen tot ca. 17:00 uur; eten: 18:00 uur
Toegang: gratis (thanks FoxGym :thumbup:)
Douches aanwezig: ja
Eten: BBQ, zie pagina 24 voor de update!!! (Kosten: 25,00 euro p.p. onbeperkt eten exclusief drank)
Parkeren: https://www.q-park.nl/nl-nl/parkeren/den-bosch/tolbrug/
BBQ (onbeperkt):
- Kip
- Rund
- Vis
- Groenten
- Salades
- Frietjes
- Stokbrood
- Sauzen kip/rund/vis zijn.
Bij regen kan het doorgaan en kunnenwe binnen zitten en wordt de BBQ onder een grote parasol geplaatst.
Eetwensen zoals vega(n) of een allergie kan rekening mee worden gehouden; geef dit wel even tijdig door.
Laat z.s.m. weten indien je je wilt afmelden of indien je je alsnog wilt opgeven, dat is uiteraard mogelijk. :D
Waarschijnlijk geen dessert, maar ik zie op de kaart dat op 350 meter een Mac zit en op 450 meter een ijssalon (Frezzo), dus achteraf daar even langs gaan kan altijd nog. :)

Ik heb op dit moment als deelnemers staan (update 9/11):
(24 trainen, 19 eten)

Mocht iemand bepaalde eetwensen of allergieën hebben, vegetariër, veganist zijn of halal, kosjer etc. eten, laat het mij weten. Dan houd ik hier rekening mee!

:flexbiceps:

Info m.b.t. Corona:

"Op dit moment hebben we geen reserveringssysteem,omdat wij m.b.t. het aantal leden en m2 daar geen rekening mee hoeven te houden.
Uiteraard worden de leden geregisteerd d.m.v. het scannen van hun pasje (datum/tijd ect) en dagpassen moeten zich aanmelden,zodat we van die personen
ook alle data van hun bezoek kunnen vastleggen.
(tot max. 4 weken na bezoek - RIVM richtlijnen)

Tijdens het sporten word 1.5mtr afstand gewaardeerd en aangeraden,maar is niet verplicht.
In het lounge / bar gedeelte dient men wel (zo goed als mogelijk) 1,5mtr afstand te houden.
(RIVM richtlijnen)

Qua ventilatie in Den Bosch hangen er 10 ventilatoren (plafond is 8,5mtr hoog) en staan de serre en voor/nood deuren geheel open voor extra ventilatie.
Douches / kleedkamers zijn aanwezig en kunnen gewoon gebruikt worden.
Des. inf. spray en schoonmaak doekjes zijn beschikbaar voor de machines alsmede handgel op verschillende plaatsen in de gym."
 
Laatst bewerkt:
In. Zal morgen ff de poll invullen
 
Jammer dat het zo ver weg is :o
 
in om te volgen

lastige maanden wegens laatste tentamens en festivalseizoen :(.. keuzes keuzes :o
 
Thuiswedstrijd! Ik post niet zo veel op het forum, maar lees wel veel mee. Lijkt me leuk om aan te sluiten.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
in om te volgen

lastige maanden wegens laatste tentamens en festivalseizoen :(.. keuzes keuzes :o
Inderdaad. Skip die tentamens, kan volgend jaar ook.;)
 
Laatst bewerkt:
In. Alles gestemd in juni. Ligt er alleen aan wanneer de shoot is. Maar kan vast wel op een zondag gepland worden. Is ook het eind van m'n cut haha. Juli op vakantie. I'M IN!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
In. Toevallig gisteren al gekeken hoe ver dit weg is! Is best wel te doen. Ik ben voor. Als juni is. En buiten festival. Maar moet goed komen.
 
Lekker dichtbij weer 168km. Damn
 
Back
Naar boven