MuscleMeat

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Bezoekers in dit topic

BB_ speciaal insta aangemaakt voor de koeken hé?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Bak jij die koekjes? Zijn echt goed. Nu snap ik die wekelijkse cheat van je wel. :P Met 5000 kcal kom ik ook prima het weekend door met IIFIYM , zonder cheat. :P tenzij AYCE. Was het zusje goed? Wil er ook eens heen, maar alleen is wel saaai. Zit wel bij mij in de buurt. :D
 
Bak jij die koekjes? Zijn echt goed. Nu snap ik die wekelijkse cheat van je wel. :P Met 5000 kcal kom ik ook prima het weekend door met IIFIYM , zonder cheat. :P tenzij AYCE. Was het zusje goed? Wil er ook eens heen, maar alleen is wel saaai. Zit wel bij mij in de buurt. :D

Waar kom je eigenlijk vandaan BB?
 
Als je goed tegen die smaak kunt is dat prima. Heb het ook een tijdje zo gedaan totdat ik echt klaar was met die ranzige smaak. Ik kijk nu altijd uit naar de smaak van Kickstarter. Gewoon heerlijk.
Gewoon siroop doordien of flavor drops. Of supps met smaak. Alleen citrulline is zuur.
 
Bak jij die koekjes? Zijn echt goed. Nu snap ik die wekelijkse cheat van je wel. :P Met 5000 kcal kom ik ook prima het weekend door met IIFIYM , zonder cheat. :P tenzij AYCE. Was het zusje goed? Wil er ook eens heen, maar alleen is wel saaai. Zit wel bij mij in de buurt. :D
Samen met de vrouw inderdaad. Ikzelf heb nog maar 2 of 3 koeken gehad. En tja ik eet ze gewoon als bonus.
 
Gewoon siroop doordien of flavor drops. Of supps met smaak. Alleen citrulline is zuur.
AAKG smaakt naar kots, evenals Arginine.
 
AAKG smaakt naar kots, evenals Arginine.
Heb ik volgens mij als tablet. De rest wel als poeder van Bulk Powders. Creatine en Glutamine is met smaak en daarmee wordt het zoeter. Naturel EEA smaakt bijv. ook naar kots, maar met smaak prima.
1600672786675.png
 
Laatst bewerkt:
Boeiend voor een keer toch, bij iron house moesten we volgens mij ook 10eu betalen?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven