XXL Nutrition

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Bezoekers in dit topic

Voor mij 40 minuutjes rijden. Als ik mensen moet oppikken omgeving Eindhoven let me know! Nog 3 plekken in de auto evt
 
Den Bosch wel lekker centraal.
Ik ga niet stemmen want ik weet nu nog niet of er nog andere afspraken in mijn agenda gaan komen op deze lange termijn. Op een aantal van deze data heb ik sowieso al een festival gepland.
 
Hier ook in, maar moet agenda nog raadplegen voor gewenste datum.
 
Ben wel in, als ik kan.
Alleen zo ver vooruit plannen is moeilijk voor mij dus stem niet voor een datum.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
in ,datum ist mir egal

(1 ontsnappingsclausule is wel dat dit natuurlijk afhangt van de leden die komen ,

anders is het zonde van mijn vrije dag om te trainen met mensen waar ik op het forum toch al niets mee heb ,en visa versa natuurlijk))
 
in ,datum ist mir egal

(1 ontsnappingsclausule is wel dat dit natuurlijk afhangt van de leden die komen ,

anders is het zonde van mijn vrije dag om te trainen met mensen waar ik op het forum toch al niets mee heb ,en visa versa natuurlijk))
Ook in.
 
This gonna be good, alle forumlegendes komen. Laat ik zelf dan ook maar in zijn.
 
in ,datum ist mir egal

(1 ontsnappingsclausule is wel dat dit natuurlijk afhangt van de leden die komen ,

anders is het zonde van mijn vrije dag om te trainen met mensen waar ik op het forum toch al niets mee heb ,en visa versa natuurlijk))
Ik heb ook niks met mensen, maar DBB'ers zijn wel oke.
 
Back
Naar boven