Fitness Seller

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou ,er zijn er hier wel een paar die mij keihard haten ,maar dat krijg je automatisch als je zo groot ,knap en gespierd bent
Ik vind je wel lief hoor, maar weet niet of je nu nog zin hebt om te komen.
 
Waar heb je het over? Je hebt een rotkop met een anorexia lichaam.


:roflol: waarom moet je dat nu al verklappen , ik had graag al die teleurgestelde gezichtjes gezien op de meet
 
Ook in om te volgen, hangt inderdaad af van vakantie/festivals.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Festivals en vakantie zijn voor koekenbakkers. Gewoon komen!
 
Wordt dit gecanceld ivm Corona?
Pls respond.
 
tenor.gif
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik wilde het nog even afwachten,want met huidige regels kun je niet zomaar met 20 man aan komen zetten en zal iedere gym vaste leden voorrang geven. Ik lees echter zojuist dat vanaf 11 juli er niet meer gereserveerd hoeft te worden bij Fox, dat biedt dus mogelijkheden.

"Goed nieuws,want vanaf aanstaande Zaterdag zullen we geen gebruik meer maken van het reserveringssysteem.
Alle leden ,dagpassen en strippenkaarten houders zijn dan weer vrij om op ieder moment te komen trainen.

Gebruik van een handdoek / doekje en desinfecterende spray blijft verplicht.
Correcte kleding en schone schoenen zijn een vereiste en het trainen zonder t-shirt is niet toegestaan.
(Shape checks voor atleten uiteraard wel)
Het gebruikte trainingsmateriaal dient ten alle tijden opgeruimd te worden.
Schijven /dumbbells/barbells graag terug plaatsen op daarvoor bestemde plek.
Leden hebben alleen toegang met hun FoxGym pas en strippenkaart/dagpassen moeten zich inschrijven bij binnenkomst,zodat iedereen nog steeds volgens de RIVM richtlijnen geregistreerd word"
TTTTT

Ik laat even weten wat de mogelijkheden zijn. Horeca is ook nog een beetje kut, dus misschien is het verstandig heel even te wachten om te kijken of hierin nog iets versoepelt.
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws, het is mogelijk! Zal even nieuwe data in de poll gooien. :cheer: :flexgrin:

bodybuilding.nl @moderator
Kan iemand de huidige poll verwijderen, zodat ik een nieuwe kan toevoegen?
Wellicht ook iets voor in de banner, zodat mensen gaan stemmen?

Indien iemand restaurantidee'en heeft, laat maar weten. Ik zal zelf ook even kijken wat er in Den Bosch zit. Ik vemoed dat de meesten hier behoefte hebben aan een AYCE-concept.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven