MuscleMeat

Shocking DBB-meet Fox Gym Den Bosch 19 september 2020!

Bezoekers in dit topic

We zetten er wel een pot snoep naast ;)

Hallo, mag ik 1 saté van de haas, wat friet/patat ernaast, een kleine salade en wat mayo?

Ohja, en graag een zakje biggetjes :trollface:
 
We zetten er wel een pot snoep naast ;)
Hallo, mag ik 1 saté van de haas, wat friet/patat ernaast, een kleine salade en wat mayo?

Ohja, en graag een zakje biggetjes :trollface:
Ik reken het goed..zoet en zout levelen is zowieso een goed idee en recept om teringveel te vreten..
 
mijn vent heeft zich laten uitroosteren voor 19 september. Dus als het de 19e is ben ik er sowieso bij :cheer:
 
Toestemming nodig? :p
Toestemming vragen of een mededeling doen zijn twee heel verschillende dingen.
Hahahahaha toestemming? No way!
Nee ff zonder gekheid. Als ik toestemming moet gaan vragen om ergens heen te mogen is deze vogel gauw gevlogen... nooit gedaan in de relatie en daar gaan we nooit aan beginnen ook...

Maar inderdaad, om nou 2 kleine kids thuis te laten of mee te nemen lijkt me niet ideaal 😉
 
Bij deze geef ik toestemming.
Graag gedaan.
Je bedoelt toestemming dat ik welkom ben op de meeting? Die ballotagecommissie's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest was
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je bedoelt toestemming dat ik welkom ben op de meeting? Die ballotagecommissie's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest was
Wat is een ballotagecommissie? :)
 
Je bedoelt toestemming dat ik welkom ben op de meeting? Die ballotagecommissie's van tegenwoordig zijn ook niet meer wat het geweest was
Ik bedoel toestemming van man tot vrouw. Of wilde je onze relatie soms geheim houden hier?
 
Of wilde je onze relatie soms geheim houden hier?
Begin je daar nou weer over? Dat ik je berichten like heeft verder niets te betekenen.... we hebben niks en krijgen niks... ik dacht dat ik daar duidelijk over was geweest in mijn laatste dm... :bang:
 
Begin je daar nou weer over? Dat ik je berichten like heeft verder niets te betekenen.... we hebben niks en krijgen niks... ik dacht dat ik daar duidelijk over was geweest in mijn laatste dm... :bang:
giphy.gif
 
Begin je daar nou weer over? Dat ik je berichten like heeft verder niets te betekenen.... we hebben niks en krijgen niks... ik dacht dat ik daar duidelijk over was geweest in mijn laatste dm... :bang:
Welkom dit is mister:whiteknight: hij zit aan de aas en krijgt voor het eerst in 20 jaar praatjes.


Kusjes b. Is maar een grapje niet boos worden.
 
Nee ff zonder gekheid. Als ik toestemming moet gaan vragen om ergens heen te mogen is deze vogel gauw gevlogen... nooit gedaan in de relatie en daar gaan we nooit aan beginnen ook...

Maar inderdaad, om nou 2 kleine kids thuis te laten of mee te nemen lijkt me niet ideaal 😉
Neem gezellig je man mee, BB_ Kan ondertussen wel oppassen.
 
Back
Naar boven