AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB meet Golds gym Nieuwegein 12 december (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.275
Waardering
47.068
Lengte
1m86
Onder voorbehoud, gezien de huidige maatregelen verwacht ik dat het niet doorgaat.

Datum: Zaterdag 12 december 2020

Trainen
Locatie: Golds gym Nieuwegein (€12,50) https://goldsgym.nl/
Tijd: 15.00-17.00 uur.

Eten
Locatie: Shizen Vianen https://vianen.shizenrestaurant.nl/
Tijd: 18.00-?

Aanwezig
wovano trainen en eten
Japio trainen en eten
Furryx94 misschien eten
Brab0 trainen en eten
Kloontje trainen en eten
BB_ trainen en eten
hoxyz trainen en eten
ProudPizza trainen en eten
Zeenius trainen en eten
Shadow Project trainen en eten
Bokito trainen en eten
vntl trainen en eten
bramophyte trainen en eten
HillR trainen en eten
Natty87 trainen en eten
g-men trainen
Onit trainen en eten
chrash trainen en eten
chrash aanhang trainen en eten
BolletjePretVet trainen en eten
Fallingout trainen en eten
Col_inc trainen
 
In 😃
Nieuwegein heeft mijn voorkeur, maar als de meesten naar Beverwijk willen sluit ik wel aan
 
Mogelijk in afhankelijk van hoe druk ik het t.z.t. heb
 
Waarom niet eens iets wat toegankelijker voor Belgen? (Roosendaal, Bergen op Zoom, Breda, Oosterhout gaat ook nog...)
 
Waarom niet eens iets wat toegankelijker voor Belgen? (Roosendaal, Bergen op Zoom, Breda, Oosterhout gaat ook nog...)
Er was een Belgen meet. Waar niemand op reageert. Hij is al in Heerlen geweest en zojuist den Bosch. Waar sommige van ons 2u voor hebben gereden.
 
Er was een Belgen meet. Waar niemand op reageert. Hij is al in Heerlen geweest en zojuist den Bosch. Waar sommige van ons 2u voor hebben gereden.
Dat komt omdat het geopend werd door een alcoholieker :p Heerlen is niet echt dichtbij, voor de Walen wel maar dat zijn geen Belgen. En ja den Bosch voor sommigen maar toch nog meer dan 3 uur voor mij :s
 
Er was een Belgen meet. Waar niemand op reageert. Hij is al in Heerlen geweest en zojuist den Bosch. Waar sommige van ons 2u voor hebben gereden.
Dit.
En Golds gym is wel het meest centraal ook. Fox Gym Den Bosch kwamen ook nauwelijks Belgen op af maar wel mensen uit het hoge noorden als Natty87 Furryx94 Portonia1 hoxyz
 
Dat komt omdat het geopend werd door een alcoholieker :p Heerlen is niet echt dichtbij, voor de Walen wel maar dat zijn geen Belgen. En ja den Bosch voor sommigen maar toch nog meer dan 3 uur voor mij :s

Wat houdt je tegen om zelf een meet te gaan organiseren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven