AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB meet Golds gym Nieuwegein 12 december (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan mij trouwens herinneren dat er in het verleden ook wel andere meets waren. Bootcamp, lezing van mensen die daadwerkelijk iets te vertellen hadden, ect. Kans is groot dat als je niet gebonden bent aan een gym, er best wel het een en ander mogelijk is. De vraag is alleen of er animo voor is, en of je zoiets wel moet willen.

Edit: superlief die twee posts hierboven!
 
Iedereen is hartstikke welkom natuurlijk, dat spreekt voor zich. Kort lid, lang lid, jong, oud, groot, klein, zelfs ecto's zoals ik ben :)
Ik wou de grootste ecto zijn maar jij stal de show :(
 
Iedereen die lid is, is welkom als het doorgaat. Als de maatregel max. 30 personen in binnenruimtes blijft, zal het denk ik niet doorgaan.
 
Iedereen die lid is, is welkom als het doorgaat. Als de maatregel max. 30 personen in binnenruimtes blijft, zal het denk ik niet doorgaan.
Of we moeten een gehele gym huren voor 3 uur en vervolgens allemaal een hotelletje pakken om de open restaurants daar te kunnen gebruiken :D
 
hoe staat het ervoor?
 
Rutte gaat vanavond babbelen toch
 
Rutte gaat vanavond babbelen toch
Er staat dinsdagavond om 19.00 een nieuwe persconferentie gepland met premier Rutte en minister De Jonge van Volksgezondheid.

Naar verwachting worden de extra maatregelen van twee weken eerder niet verlengd. Dit zou betekenen dat theaters, bibliotheken, dierentuinen en bioscopen deze week weer open kunnen.

Ook het 'visitebeleid' wordt naar verluidt iets versoepeld. We mogen weer drie gasten uitnodigen in plaats van twee. Buitenshuis mogen maximaal vier mensen samenkomen.

Premier Rutte heeft al aangegeven nog geen duidelijkheid te geven over de maatregelen tijdens de feestdagen. Wel lijkt duidelijk dat de horeca voorlopig dicht blijft en dat het dringende advies om thuis te werken blijft staan.
 
Bron: NOS. Ik was te lui correct te citeren.
 
Misschien join ik ook wel. Jammer dat de horeca dicht is, kheb wel zin in sushi.
 
Misschien join ik ook wel. Jammer dat de horeca dicht is, kheb wel zin in sushi.
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat we met 23 mensen (and counting) bij welke gym dan ook terecht kunnen. Ik heb zo'n vermoeden dat de een groot deel van de huidige maatregelen in stand blijven, onder andere de max van 30 mensen in één ruimte, om zo met de kerstdagen wat meer te mogen.
Jammer wel, zit liever met mn wijffie+een lading flessen wijn opgesloten in plaats van bij de familie langs moeten.
 
In dat geval gun ik het jullie wel en skip ik deze. Join ik volgende keer wel weer :).
 
Hey wat gaan jullie trainen? Ik mijn kringspier met Col_inc
 
  • Haha
Waarderingen: LM
Had de vraag gesteld bij golds gym of het kon doorgaan maar geen reactie gekregen. Ik ga er dus van uit dat het niet doorgaat dus bij deze is de meet gecanceld. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven