XXL Nutrition

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjimpiej1986 Ik moet nog heel even kijken. Ergens komende week ga ik m'n contract tekenen bij een nieuwe werkgever, in principe moet ik eens per +-3 weken een weekend rit rijden. Die zou dus met pech op de dag van de meet kunnen vallen. Zodra ik wat weet laat ik het weten aan je/jullie ;)
Ah dat zou wel heeeeel erg jammer zijn.. lopen we elkaar weer mis.. Wellicht wordt het een ritje richting Amsterdam. Fingers crossed dat het een ander weekend wordt ;)
 
Toevallig iemand die heengaat uit regio noord Holland?
 
ak jij komt toch ook? Met eten? Moet je wel ff stemmen verdomme.
 
bedrijfsfeest in het weekend?

Sjimpiej1986 in de OP staat 19 oktober ipv 29
ze werkt in een ijssalon. Dus overdag werken ze nog en savonds gaan ze een drankje doen ofzo. Dus ik kan eventueel wel mee gaan sporten maar ik ken mezelf dan wil ik ook mee gaan eten.
 
Ik heb het 2 weken lang aan mijn vrouw gevraagd, Gisteren een appje gehad dat ze de 29ste bedrijfsfeest heeft. Ik kan helaas niet mee (maar ik heb ook niet gestemd om deze reden).
Volgende keer ben ik er wel bij.
Moet jij mee naar het bedrijfsfeest dan???
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Ah tel ik niet meer mee? Ik zal het steken op je prep brain maar ik zou ook mee rijden haha
Ohja helemaal vergeten, wel richting den bosch komen waars anders moet ik nog verder omrijden.
 
Ohja helemaal vergeten, wel richting den bosch komen waars anders moet ik nog verder omrijden.
No worries, yes komt goed. Hebben het er tegen die tijd nog wel over🤝🏻
 
  • Like
Waarderingen: ak
Mensen... met de beste intenties hoor, maar ik heb weer een slap excuus. Ik zit de 29e in Thailand(!!!!!!). Veel plezier in Mikes Gym. Als het goed is ben ik dan na een mini workout aan het bepalen welke kleur het water van de zee precies is. Weinig anders :p.
 
Mensen... met de beste intenties hoor, maar ik heb weer een slap excuus. Ik zit de 29e in Thailand(!!!!!!). Veel plezier in Mikes Gym. Als het goed is ben ik dan na een mini workout aan het bepalen welke kleur het water van de zee precies is. Weinig anders :p.
Je kunt het slechter treffen 😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven