AndroidHealthClinic

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord) (2 bezoekers)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen... met de beste intenties hoor, maar ik heb weer een slap excuus. Ik zit de 29e in Thailand(!!!!!!). Veel plezier in Mikes Gym. Als het goed is ben ik dan na een mini workout aan het bepalen welke kleur het water van de zee precies is. Weinig anders :p.
lekker een paar maandjes weg? :cool:
 
Mm
 
Laatst bewerkt:
Sjimpiej1986 ik nu aan het trainen in mikes gym.
Staat aardig vol met apparatuur, veel variatie.
 
Sjimpiej1986 ik nu aan het trainen in mikes gym.
Staat aardig vol met apparatuur, veel variatie.
Lekker bezig! 💪🏼 goed te horen dat hij bevalt, dan heb ik iig niet lopen opscheppen 🤣
Zit nu bij de krachtig fit cup, dus helaas niet trainen vandaag
 
Deze DYEL komt voor beide
Plotting The Simpsons GIF
 
Top man! Leuk 💪🏼

Weet jij al meer Ano_281122 of echt pas al je 1 oktober begonnen bent?
Denk dat ik gewoon meteen aangeef bij m'n 1e werkdag dat ik die zaterdag echt niet kan, over het algemeen als nieuwe werknemer hebben ze daar wel begrip voor.
Heb ook ergens in november een weekje vakantie geboekt al een half jaar geleden en dat was ook prima.

Heb alle andere zaterdagen in oktober open gehouden dat ik daarin m'n werkgever wat tegemoet kan komen als het nodig is.
 
Denk dat ik gewoon meteen aangeef bij m'n 1e werkdag dat ik die zaterdag echt niet kan, over het algemeen als nieuwe werknemer hebben ze daar wel begrip voor.
Heb ook ergens in november een weekje vakantie geboekt al een half jaar geleden en dat was ook prima.

Heb alle andere zaterdagen in oktober open gehouden dat ik daarin m'n werkgever wat tegemoet kan komen als het nodig is.
That's the spirit :D
 
Strive4muscle mocht je weer een keer online zijn op DBB en je uitje toch niet doorgaan, dit is de meet :D
 
Heb hem doorgegeven op het werk als "afspraak die ik onmogelijk kan verzetten", teamleider zei dat dat wel goed moest komen :)
Dus ik ga er vanuit dat ik erbij ben.

Ak moet nog even kijken wat ie doet. Als ie niet komt dan pik ik Diego1999 wel even op ergens aan de A2 en Ano_081222 thuis.

Ik heb 2 keuzes voor je qua carpoolplaatsen die logisch zijn vanuit tilburg:
1- Vught- https://www.google.com/maps/place/C...daca09bc738115ff!8m2!3d51.6510857!4d5.3066003
2- Boxtel- https://www.google.com/maps/place/B...2db8e1207560cfbe!8m2!3d51.6188124!4d5.3197541
Wij nemen ook soms de hond mee naar het bos met de auto, mocht je allergisch zijn voor honden dan is het beter als je niet met mij mee rijdt.
 
Laatst bewerkt:
Heb hem doorgegeven op het werk als "afspraak die ik onmogelijk kan verzetten", teamleider zei dat dat wel goed moest komen :)
Dus ik ga er vanuit dat ik erbij ben.

Ak moet nog even kijken wat ie doet. Als ie niet komt dan pik ik Diego1999 wel even op ergens aan de A2 en Ano_081222 thuis.
Top geregeld man 👊🏼
 
Wat is eigenlijk het definitieve plan voor eten geworden?
 
Eten bij Tokyoto in Zaandam:

Sportschool gaat dus om 15.00 dicht, dus voor die tijd douchen/omkleden. Dan zijn we rond 15.15-15.30 al in Zaandam.
Denk eten niet voor 17.30 doen, dus wellicht terrasje daar pakken met zn allen?
Of als er mensen anders over denken qua tijden, uiteraard prima om ff hier door te geven 👌🏼 eten kan al erg vroeg, maar weet niet of iedereen dat fijn vindt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven