Fitness Seller

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoelde Aeresan haha, azerate volgens mij kennen wij elkaar nog niet 👍 zou uiteraard tof zijn als je komt maar weet niet waar je vandaan komt
 
Oh ja cool Im in! Alleen 8 oktober heb ik waarschijnlijk een optreden dus zou ik niet kunnen
Aan de pol te zien ligt die laatste, dus denk niet dat die datum hem worden gaat 👌
 
Bedoelde Aeresan haha, azerate volgens mij kennen wij elkaar nog niet 👍 zou uiteraard tof zijn als je komt maar weet niet waar je vandaan komt
Lijkt me leuk! Ik ben in die periode wel 2 weken op reis. Misschien dat ik me last minute aanmeldt voor trainen en eten!:D
 
Als het de 22ste is dan rij ik mee.
Ik wil wel met jou meerijden. Zet je me af bij Dockyard. Heb ADE dan...

Alle andere data kan ik wel aanwezig zijn, dus maak een plek vrij in je agenda vntl
 
Ik vermoed dat dit een goede meet wordt. Tenzij iedereen last minute weer afhaakt.

Bokito thuiswedstrijd.
 
@natty87 @Gremlin in het mixed gedeelte trouwens ook een vrouwen kleedkamer en douche ;)
Toch jammer dat ik dan niet getagged wordt, zo gespierd ben ik nou ook weer niet 😜

@Kloontje dit keer ook weer?
Absolutely! Wel een beetje onder voorbehoud. 1e 2 data is afhankelijk van data trip buitenland voor werk... dat hoor ik nog. Laatste datum afhankelijk of ik oppas kan krijgen... maar ga m'n best doen!!
 
Toch jammer dat ik dan niet getagged wordt, zo gespierd ben ik nou ook weer niet 😜
Mijn oprechte excuses 😁 je naam stond nog niet tussen de stemmers 😉 leuk dat je komt!
 
Ik wil wel met jou meerijden. Zet je me af bij Dockyard. Heb ADE dan...

Alle andere data kan ik wel aanwezig zijn, dus maak een plek vrij in je agenda vntl
Dan stop ik zelf ook daar :roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
In!
Samen rijden? Zit in Tilburg
Mogelijkheid om richting den bosch te komen en vanuit daar te carpoolen? Heb er al 2 die ik moet oppikken en heb geen prius. Ga de snelweg op
@ den bosch dus als je daar ergens parkeert kan je mee liften.
 
Mogelijkheid om richting den bosch te komen en vanuit daar te carpoolen? Heb er al 2 die ik moet oppikken en heb geen prius. Ga de snelweg op
@ den bosch dus als je daar ergens parkeert kan je mee liften.
Eindhoven zou ook nog kunnen :)
 
Mogelijkheid om richting den bosch te komen en vanuit daar te carpoolen? Heb er al 2 die ik moet oppikken en heb geen prius. Ga de snelweg op
@ den bosch dus als je daar ergens parkeert kan je mee liften.
Zeker, kom ik die kant op!
 
  • Like
Waarderingen: ak
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven