MuscleMeat

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord) (1 bezoeker)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In, ben ook opzoek naar een nieuwe gym. Noord is om de hoek dus wie weet schrijf ik me ook gelijk in :)

(Moet nog wel kijken qua school en werk maar dat moet te regelen zijn)
 
Laatst bewerkt:
Voor AYCE is er in Assendelft een plek genaamd Boss. Sushi is wel lekker, oneindigd bestellen (zonder rondes) via tablet en drinken inbegrepen. Max 30 min tijden, wellicht een idee. Wel richting het noordwesten rijden dus ik weet niet of dat zo handig is aangezien veel mensen van het (zuid)oosten komen
 
Helaas skip ik deze wat zit genoemde data in het buitenland.
In b4 kijk mij eens internationaal zijn.
 
Ik kijk nog even zit dan in de prep
Zou leuk zijn 👌 voor welke wedstrijd ben je aan het preppen? (Of is preppen niet alleen voor een wedstrijd of shoot??)
 
Even een update:
Plan is nu om de pol zondag 4 september te sluiten (dan kan iedereen die nu nog op vakantie is ook reageren) en dan een pol te openen wie er mee gaan eten.

Zit te denken aan all you can eat in Zaandam, maar komen vast wel meer ideeën vanuit jullie boven als de volgende pol geopend wordt.
Dit zit in ieder geval op 8 minuten rijden van Mikes Gym en vanaf een grote parkeerplaats daar 2 minuutjes lopen.

Nog niet eerder gegeten, maar wel goeie reviews (4,3/5 uit 729). Is een idee, hoeft natuurlijk niet. Nog nooit eerder mee wezen eten, dus weet niet hoe hoog de eisen zijn :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven