Fitness Seller

Peiling Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Trainen en eten of alleen trainen?


  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel mooi dat elk topic tegenwoordig verziekt raakt met allerlei neuk onzin.

Helaas maar waar. Shit happens. Forum wordt wel minder zo.

Ja ik had het gezien heel erg gaaf mooie sportschool. Gaan we ook nog stappen nadertijd?

Naderhand stappen lijkt me wel wat. Zie iedereen al kijken als we binnen komen. ALS we überhaupt binnen mogen komen.
 
Helaas maar waar. Shit happens. Forum wordt wel minder zo.



Naderhand stappen lijkt me wel wat. Zie iedereen al kijken als we binnen komen. ALS we überhaupt binnen mogen komen.
Met vooraf stappen krijg je dezelfde situatie, maar dan andersom.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jammer wss 29 oktober dus, ik pas.
 
Gaan jullie dan ook samen douchen als er een douche in de meet gym is? Iedereen verlegen met handdoekje of lekker helikopteren met de matties?
Vraag dit voor een vriend
Henk123456
 
  • Haha
Waarderingen: BB_
Welke datum wordt het nu en waar is het lijstje met mogelijke aanwezigen?
 
Welke datum wordt het nu en waar is het lijstje met mogelijke aanwezigen?
Het ljjkt op de 29ste te worden. Sluit de pol volgende week zondag ivm mogelijke vakanties. Lijstje aanwezigen kun je zien door op het getalletje te klikken in de pol (achter stemmen)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Gaan jullie dan ook samen douchen als er een douche in de meet gym is? Iedereen verlegen met handdoekje of lekker helikopteren met de matties?
Vraag dit voor een vriend
Henk123456

Ik wel, ben wel benieuwd naar die XL Rookworst van je. We kunnen ook een sauna'tje doen na afloop, heb ik ook goeie ervaringen mee.
Dit soort posts beginnen het hele forum te bevuilen en dit vind ik erg irritant en ik ben zeker niet de enige die zich eraan stoort.
 
True, maar om nou alleen BB_ te quoten... er zijn dr bij die maken het wel wat bonter
Het is niks persoonlijks, hadden even goed Jan of Piet kunnen zijn.
Vroeger kreeg ik elke post mee maar door drukte raak ik tegenwoordig niet meer bij gelezen en dan blijft nog al eens veel van die onzin staan, dit is dus niet de bedoeling!
 
Het is niks persoonlijks, hadden even goed Jan of Piet kunnen zijn.
Vroeger kreeg ik elke post mee maar door drukte raak ik tegenwoordig niet meer bij gelezen en dan blijft nog al eens veel van die onzin staan, dit is dus niet de bedoeling!
Jhon nieuwe moderator? 👀🤣
 
Het is niks persoonlijks, hadden even goed Jan of Piet kunnen zijn.
Vroeger kreeg ik elke post mee maar door drukte raak ik tegenwoordig niet meer bij gelezen en dan blijft nog al eens veel van die onzin staan, dit is dus niet de bedoeling!
Snap ik en geen persoonlijke aanval verder. Ik vind het ontzettend tof dat jullie dit zooitje ongeregeld nog enigzins in toom weten te houden 😉. Maar van alle mannen die vrouwonvriendelijke of seksistische opmerkingen maken is BB_ denk ik wel 1 van de braafste.
Sorry BB_ waarschijnlijk is dit een twijfelachtige eer...
 
Het is niks persoonlijks, hadden even goed Jan of Piet kunnen zijn.
Vroeger kreeg ik elke post mee maar door drukte raak ik tegenwoordig niet meer bij gelezen en dan blijft nog al eens veel van die onzin staan, dit is dus niet de bedoeling!
Of Henk ;).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven