XXL Nutrition

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Ik ga op de meet:


  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

Jammer dat ik niet iedereen echt goed heb kunnen spreken, zaten te ver van elkaar af tijdens het diner, maar dat komt wel goed tijdens een volgende meet.
Je zat wel ver weg ja :p
Het dineren zou ik trouwens wel non-profit kunnen cateren als iemand een locatie beschikbaar heeft met een keuken. Of zomers een locatie (huis met tuin) met een BBQ. Dan kan ik gewoon inkopen bij de groothandel en alles een dag of 2 van te voren mise en placen. Dan kan ik mooie stukken vlees en/of vis groot inkopen. Kost exclusief drank dan rond de €15-20 per persoon uitgaande van 4 gangen vanaf 10 mensen.
Zelfs als je niet helemaal serieus bent, heb ik wel zitten :drool: van dit voorstel ..... :eating:
 
Je zat wel ver weg ja :p

Zelfs als je niet helemaal serieus bent, heb ik wel zitten :drool: van dit voorstel ..... :eating:
Ik was serieus. :)

Een voorbeeld: dit menu had ik afgelopen kerst gedaan voor familie (10 personen);
Screenshot_20181128-220050_Word.jpg


Was €20 inkoop per persoon voor een 5 gangen kerstdiner plus amuse en digestief. Was dacht ik zelfs nog inc materiaal huur en drank maar weet niet zeker. Zou de daadwerkelijke berekening in excel op moeten zoeken. En dan eet je als een koning met ruime porties. Voor een DBB meet zal ik dan rekenen op dubbele porties qua vlees.

Die soep was trouwens best prijzig om te maken aangezien er naast (kastanje) champignons ook cantharellen, morieljes, eekhoorntjesbrood en trompet de la mort ingingen. Geniaal soepje trouwens, heel makkelijk om te maken. Heb het recept (zelf geschreven) voor de liefhebber.
 
Laatst bewerkt:
Ik was serieus. :)

Een voorbeeld: dit menu had ik afgelopen kerst gedaan voor familie (10 personen);
Bekijk bijlage 470298

Was €20 inkoop per persoon voor een 5 gangen kerstdiner plus amuse en digestief. Was dacht ik zelfs nog inc materiaal huur en drank maar weet niet zeker. Zou de daadwerkelijke berekening in excel op moeten zoeken. En dan eet je als een koning met ruime porties. Voor een DBB meet zal ik dan rekenen op dubbele porties qua vlees.

Die soep was trouwens best prijzig om te maken aangezien er naast (kastanje) champignons ook cantharellen, morieljes, eekhoorntjesbrood en trompet de la mort ingingen. Geniaal soepje trouwens, heel makkelijk om te maken. Heb het recept (zelf geschreven) voor de liefhebber.
Paddestoelen ...
 
Ik was serieus. :)

Een voorbeeld: dit menu had ik afgelopen kerst gedaan voor familie (10 personen)
Ik zit niet zo te wachten op iedere maand een DBB meet, maar dit idee met een meet + BBQ vind ik wel erg leuk. Zal een uitdaging zijn om een goede tuin en keuken te vinden die iemand beschikbaar wil stellen in de buurt van een geschikte gym. Ik ben helaas niet zo ruim behuisd :o
 
Back
Naar boven