XXL Nutrition

2 November DDB meet @ Ironhouse utrecht(kuur hard of kuur niet)

Ik ga op de meet:


  • Totaal stemmers
    33

Bezoekers in dit topic

En ik ga dat allemaal even voorschieten op goed vertrouwen? :dunno:

Edit: Verdomme! Je mag maar 5 potten bestellen per keer. Blijkbaar low on stock:sad:

Edit 2: Dat zou inclusief korting van 15% neerkomen op 182euro exclusief verzenden voor 5 potten (36.40euro per pot). Kunnen we er niet voor iedereen 1 bestellen? Dat komt neer op een totaal van ~163 euro (~41euro per pot inclusief verzenden)
Prima, als je mij een tikkie stuurt,maak ik het direct over. Mocht iemand niet betalen of op komen dagen, neem ik wel een tweede pot over.
 
Prima, als je mij een tikkie stuurt,maak ik het direct over. Mocht iemand niet betalen of op komen dagen, neem ik wel een tweede pot over.
Heb even een PM gestuurd erover. Heb 4 potten besteld
 
Gelukkig zal ik vooral per persoon kijken met een wat geblurde achtergrond. Iedereen die er interesse in heeft zal ik één voor één wat fragmenten tijdens het liften van schieten om vervolgens samen te voegen. Met op de achtergrond copyright-vrije boze rock muziek uit youtube's selectie!
Je mag mij op de plaat vastleggen hoor. Moet je het wel willen hahahaha met mijn dikke kop.
 
Yeahhhhh alles is geregeld oppas voor mijn zoon en vrouw die zaken goed pland.
Ik ben aanwezig, benieuwd hoeveel er nu nog overblijven nu ze weten dat ik echt kom. :roflol:
 
Ik kom wel, is er toch nog iemand met een dikkere kop dan ik.


Edit: Stefan komt natuurlijk ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook nog in, ben nu al een fatass en tegen die tijd helemaal
Jij moet sowieso komen, anders valt het zo op dat ik de enige dikzak ben
 
Back
Naar boven