XXL Nutrition

dbb meet

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Een goed idee om een keer een ontmoeting te organiseren tussen de members van dbb..

Bijvoorbeeld een keer samenkomen op een centrale plaats in nederland, en dan daar een leuk dagje er van maken..

Desnoods nog even allemaal de sportschool etc...

Samen ergens uit eten etc...

Zijn er meer mensen die hier belangstelling voor hebben?

Mij lijkt het in ieder geval zeer leuk om de mensen van het board te ontmoeten
 
Originally posted by nilsjei1234

Bijvoorbeeld een keer samenkomen op een centrale plaats in nederland, en dan daar een leuk dagje er van maken..

Waarom niet ergens aan de Nederlands-Belgische grens? Eindhoven, Breda of Turnhout of zo....
 
EINDHOVEN !!! :D hoef ik niet zo ver te reizen

lijkt me leuk maar ook kinda impossible ... want wie komen er .. en hoe wil je met mensen van allemaal verschillende plaatsen in NL trainen in een gym?

en wie gaat dit organiseren? jij ? :)
 
Re: Re: dbb meet

Originally posted by Olimantado


Waarom niet ergens aan de Nederlands-Belgische grens? Eindhoven, Breda of Turnhout of zo....
omdat dan de kans groot is dat jij dan ook komt:D

maarre Nilsje, leuk idee net als dat strandfeest..alleen moet je er van uitgaan dat niet iedereen kan of wil komen. denk dat er wel wat members zijn die liever in de anonimiteit blijven. is hun goed recht hoor, maakt ook geen verschil. en je zit naturlijk met een datum prikken ivm vakanties en werk...

maken we er met zn allen een grote junkdag van:D
 
Originally posted by Frenkpie
EINDHOVEN !!! :D hoef ik niet zo ver te reizen

lijkt me leuk maar ook kinda impossible ... want wie komen er .. en hoe wil je met mensen van allemaal verschillende plaatsen in NL trainen in een gym?

en wie gaat dit organiseren? jij ? :)

ik ga er niet van uit dat we gaan trainen...

enne er moet idd iemand initiatief nemen.. de 1e stap is nu gezet.
 
Mij lijkt het wel een leuk idee. Maar Dandy heeft wel gelijk, en hoop mensen blijven graag anoniem.
 
Back
Naar boven