MuscleMeat

DBB Mooiste Home Gym Wedstrijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PjanoozManiac

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
1.572
Waardering
109
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Goedendag allen,

Zelf heb ik misschien een leuk ideetje voor de site. Hier worden wel eens meer wedstrijdjes gehouden zoals de Foto Contest. Aangezien er hier op dit forum best wat leden zijn die de beschikking over een home gym hebben leek het mij een leuk idee om hier ook een wedstrijd voor te houden. Er moet dan gelet worden op bijvoorbeeld de sfeer, functionaliteit, kwaliteit en zo zijn er nog wel dingen te bedenken.

Misschien zet dit juist ook weer mensen aan om ook een eigen home gym te gaan maken en de voordelen ervan in te zien.


Bedankt voor jullie aandacht!
 
Prima idee hoor. Ik denk wel dat hier mogelijkheden in zijn.
 
Ik gok dat jij een heel mooie homegym hebt :p

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

maar verder wel top ideetje :D
 
goed idee, ben benieuwd naar de foto's
 
Ik gok dat jij een heel mooie homegym hebt :p

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

maar verder wel top ideetje :D

Haha, zelf ben ik best blij met mijn home gym, maar het kan altijd beter. Dat vind ik het leuke eraan, eigelijk is het nooit af en is er altijd ruimte voor verbetering.
 
concurreren over je homegym en ermee opscheppen of showen. **** man ga eens trainen echt. Zijn al 100 topics geweest met lui die fotos van hun homegym posten. Heel leuk maar dit gaat toch echt een stapje te ver nergens heen.
 
concurreren over je homegym en ermee opscheppen of showen. **** man ga eens trainen echt. Zijn al 100 topics geweest met lui die fotos van hun homegym posten. Heel leuk maar dit gaat toch echt een stapje te ver nergens heen.

damn, jaloezie toegeslagen ofzo?

Wel leuk ideetje om een homegym contest te houden :P.
Ik heb daarin tegen geen homegym en ook geen behoefte bij.
 
Home gyms horen toch ook bij deze sport.
Het gaat niet om opscheppen. Ik denk juist dat het intressant en leerzaam is.
 
concurreren over je homegym en ermee opscheppen of showen. **** man ga eens trainen echt. Zijn al 100 topics geweest met lui die fotos van hun homegym posten. Heel leuk maar dit gaat toch echt een stapje te ver nergens heen.

je hoeft niet mee te lezen hoor. er zijn zat andere topics.
mss ben je gewoon snel jaloers? ;)

wat doe je eigenlijk online man, ga eens echt trainen :D
 
damn, jaloezie toegeslagen ofzo?

Wel leuk ideetje om een homegym contest te houden :P.
Ik heb daarin tegen geen homegym en ook geen behoefte bij.

nee ik vind het gewoon echt nergens op slaan.
 
Leuk idee Pjanooz :D.
 
Er zijn genoeg fora over hobby's/sporten waar het materiaal op zich een belangrijk onderdeel vormt van het gebeuren en waar mensen heel veel interesse hebben in welk materiaal anderen hebben en hoe men dat heeft samengesteld/afgewerkt.

Het hoeft niet altijd over het lichaam te gaan, DAT zou juist opschepperig zijn.
 
Er zijn genoeg fora over hobby's/sporten waar het materiaal op zich een belangrijk onderdeel vormt van het gebeuren en waar mensen heel veel interesse hebben in welk materiaal anderen hebben en hoe men dat heeft samengesteld/afgewerkt.

Het hoeft niet altijd over het lichaam te gaan, DAT zou juist opschepperig zijn.

ben ik zeker mee eens. Maar je kan ook gewoon een centraal topic hebben waar belangstellenden hun materiaal posten. En waar je dan aan ze hierover vragen kan stellen en ervaring ermee kan vragen mocht je geintreseerd zijn dergelijke materiaal ook aan te schaffen bijv. Of gewoon om even ideeen op te doen voor je eigen homegym. Maar ja zoals ik al zij een contest over homegyms beats me echt.
 
Leuk topic, maar het zal een strijd om de tweede plaats worden :D

(zie homegym PBS)
 
Dan zou het bijvoorbeeld bij een verkiezing van een mooiste auto ook niet uitmaken hoe mooi die is. Het zou dan dus enkel mogen gaan over de persoon die erin rijdt.
 
ben ik zeker mee eens. Maar je kan ook gewoon een centraal topic hebben waar belangstellenden hun materiaal posten. En waar je dan aan ze hierover vragen kan stellen en ervaring ermee kan vragen mocht je geintreseerd zijn dergelijke materiaal ook aan te schaffen bijv. Of gewoon om even ideeen op te doen voor je eigen homegym. Maar ja zoals ik al zij een contest over homegyms beats me echt.
Ik snap ergens ook wel wat je bedoeld. De persoon met de beste homegym heeft simpelweg het meeste geld...

Anderzijds is het ook wel leuk denk ik. Mensen die bijvoorbeeld zelf dingen lassen, de manier waarop je je homegym hebt ingericht...
 
Lijkt mij een top idee. Ik denk dat SB Barbell vrij hoog gaat eindigen dan. :D

concurreren over je homegym en ermee opscheppen of showen. **** man ga eens trainen echt. Zijn al 100 topics geweest met lui die fotos van hun homegym posten. Heel leuk maar dit gaat toch echt een stapje te ver nergens heen.

Damn, KukiShu. Jij bent tegenwoordig wel een ****ing retard, seg.
 
Lijkt mij een top idee. Ik denk dat SB Barbell vrij hoog gaat eindigen dan. :D



Damn, KukiShu. Jij bent tegenwoordig wel een ****ing retard, seg.

waar slaat dat nou weer op...trieste reacties heb jij altijd.
 
Je moet het ook zo zien.
Je hebt mensen die simpelweg alles kopen en het gewoon zo in een mooie cleane ruimte zetten.
Terwijl je ook mensen hebt die zelf dingen maken of 2dehands gaan kopen en het in oud hok of garage zetten met putten in de grond van rondvliegende schijven waardoor het een hardcore look krijgt.

De stemmers kunnen dan uiteraard bepalen wat zij mooi vinden!
 
Back
Naar boven