MuscleMeat

DBB nachtkroeg is GEOPEND ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat zich met kerst helemaal klem zuipen :D ?
 
ik met oud en nieuw :)
 
De kroeg is open..

Slowaakse likeur voor iedereen. :)

Als die fles nu nog steeds niet leeg is, kom ik hem persoonlijk bij je naar binnen gieten. :D

BTW die dobbelpalm si bets geod te dirnken.
 
Zow, ik check nog ff het forum en ga dan lekker slapen, morgen om 12.00 weer in de auto naar familie
 
potverdomme, heb net lekker zitten gourmetten met de famillie en natuurlijk weer veelteveel gevreten, nu heb ik halve diaree en zit ik de hele tijd ruften te laten.

ook niet echt bevorderlijk voor je voedingsschema dat soort dagen.

maar morgen ga ik mezelf goed klem zuipen, dat staat vast.
 
Morgen ga ik klem in Hoogstraten :)!!
 
goeie morgen, jullie nog wat beleefd? ik weet echt niks meer wat ik gedaan heb de laaste dagen :(
ik kreeg een mickymouse pilletje aangeboden
en ik dacht van: nou mickymouse is leuk
nou deze niet he
vanaf nu weet ik echt niks meer wat ik gedaan heb met kerst :(
 
potverdomme, heb net lekker zitten gourmetten met de famillie en natuurlijk weer veelteveel gevreten, nu heb ik halve diaree en zit ik de hele tijd ruften te laten.

ook niet echt bevorderlijk voor je voedingsschema dat soort dagen.

maar morgen ga ik mezelf goed klem zuipen, dat staat vast.

Daar had ik afgelopen zondag ook last van. Lekker wezen visgourmetten en daarna flink aan de schijt. Best wel klote is dat. Ik voel met je mee bro.
 
VAndaag kook ik lekker alles vers ...
Aardappel kaas roosjes uit de oven .... brocolli gehuld in spek gegratineerd uit de oven , witlof in ham en kaas , en de beruchte kalkoen die ik zijn kont een vol stop met gehakt, rozijnen ,pistache noten, abrikozen en room .
En na gewoon lekker ijs van den hertog .
Niks teveel vetten lekker met olijf olie .
Owee als iemand morgen ziek is van mijm menu , ik lijk soms wel de milieu politie in mijn keuken .
Ik ben een neuroot kwa bacteriën met mijn eten ....
Heeft iemand dat ook op het forum ...
 
VAndaag kook ik lekker alles vers ...
Aardappel kaas roosjes uit de oven .... brocolli gehuld in spek gegratineerd uit de oven , witlof in ham en kaas , en de beruchte kalkoen die ik zijn kont een vol stop met gehakt, rozijnen ,pistache noten, abrikozen en room .
En na gewoon lekker ijs van den hertog .
Niks teveel vetten lekker met olijf olie .
Owee als iemand morgen ziek is van mijm menu , ik lijk soms wel de milieu politie in mijn keuken .
Ik ben een neuroot kwa bacteriën met mijn eten ....
Heeft iemand dat ook op het forum ...

:meal: :meal:
hoe laat eten jullie?
 
VAndaag kook ik lekker alles vers ...
Aardappel kaas roosjes uit de oven .... brocolli gehuld in spek gegratineerd uit de oven , witlof in ham en kaas , en de beruchte kalkoen die ik zijn kont een vol stop met gehakt, rozijnen ,pistache noten, abrikozen en room .
En na gewoon lekker ijs van den hertog .
Niks teveel vetten lekker met olijf olie .
Owee als iemand morgen ziek is van mijm menu , ik lijk soms wel de milieu politie in mijn keuken .
Ik ben een neuroot kwa bacteriën met mijn eten ....
Heeft iemand dat ook op het forum ...

Klinkt goed :cool:
 
VAndaag kook ik lekker alles vers ...
Aardappel kaas roosjes uit de oven .... brocolli gehuld in spek gegratineerd uit de oven , witlof in ham en kaas , en de beruchte kalkoen die ik zijn kont een vol stop met gehakt, rozijnen ,pistache noten, abrikozen en room .
En na gewoon lekker ijs van den hertog .
Niks teveel vetten lekker met olijf olie .
Owee als iemand morgen ziek is van mijm menu , ik lijk soms wel de milieu politie in mijn keuken .
Ik ben een neuroot kwa bacteriën met mijn eten ....
Heeft iemand dat ook op het forum ...

had dat effe eerder gezegd ;)
 
pff gisteren na zoveel tijd weer eens gedronken,ik kan er niet meer tegen....:rolleyes:
 
Nou de visite is net weer terug naar huis om de playstation op te halen en een sleutel af te geven .
Is maar een ritje van 2 uur heen en 2 uur terug naar mij .
Dus we eten om een uurtje of 9 pas , kan ik lekker nog een safari pakken hihihihi.
Mijn god even een playstation halen in Brielle .... :cool: moet er maar zin in hebben .
3 x op 1 dag dit stuk rijden .....
Maar ik zal een foto maken als de turky klaar is :D
 
Nou de visite is net weer terug naar huis om de playstation op te halen en een sleutel af te geven .
Is maar een ritje van 2 uur heen en 2 uur terug naar mij .
Dus we eten om een uurtje of 9 pas , kan ik lekker nog een safari pakken hihihihi.
Mijn god even een playstation halen in Brielle .... :cool: moet er maar zin in hebben .
3 x op 1 dag dit stuk rijden .....
Maar ik zal een foto maken als de turky klaar is :D

nou mar ik ben om 9 uur bij je

lekkere kalkoen :meal:
 
jij blijkbaar ook.........


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven