XXL Nutrition

DBB nachtkroeg is GEOPEND ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha nee nog niet.
zit in de nacht voor mn ouwe baan, alleen andere werkplek.
per sept. begin ik met mn andere baan. kga weer in opleiding dan
 
hahaha nee nog niet.
zit in de nacht voor mn ouwe baan, alleen andere werkplek.
per sept. begin ik met mn andere baan. kga weer in opleiding dan

Maar zat jij ook nou in de beveiliging.
 
yep. nog wel.
per sept. ga k de psychiatrie in. opleiding tot psychiatrisch verpleegkundige volgen.
 
Gne gne ik heb trouwens ook inmiddels mijn motor rijbewijs gehaald en sinds begin Juni rij ik op een Honda 900RR fireblade 130 pktjes :D
 
Gne gne ik heb trouwens ook inmiddels mijn motor rijbewijs gehaald en sinds begin Juni rij ik op een Honda 900RR fireblade 130 pktjes :D

zo, gefeliciteerd nog met je motorrijbewijs dan !
leuk he? zo tussen de file's door rijden :D
 
Maar hij is ff stuk. Kan niet meer de koppeling gebruiken. Ik ben het scharnier pen kwijt geraakt toen ik een klein beetje op mijn achterwiel reed. Dit doet hij vanzelf als je het gas erop trekt :D
 
s wel een gaaf ding hoor.
is tie nog begrensd of niet

Huh begrensd. Neeee joh. Als ik gewoon optrek en dan het gas erop gooit en kan in 4 versnellingen het voorwiel los houden. Dan is volgens motor-forum.nl niet begrensd. Het is een monster :D
 
kheb ook nie zo veel last gelukkig. maar kheb verschillende werkplekken, dus als k verder weg zit dan sta k na een nachtdienst wel in de ochtendspits :mad:
hoop als k strax van half 9 tot half 5 ofzo moet, dat k dan niet al te veel last ehb van file's
 
Zo heren. Ik ga even mijn uren bij elkaar liegen en wachten op mijn aflossing :D

Weltrusten en tot vanavond :wave:
 
i need coffee :D
 
Huh begrensd. Neeee joh. Als ik gewoon optrek en dan het gas erop gooit en kan in 4 versnellingen het voorwiel los houden. Dan is volgens motor-forum.nl niet begrensd. Het is een monster :D

zit er een stuurdemper standaard op?? bij mijn soes zat er ene op en gelukkig maar.... da monster had 160pktjes:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven