MuscleMeat

DBB nachtkroeg is GEOPEND ... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een foto van trey brewer ingescanned uit de flex, met reclame van BSN
Wat een quads ook, the new quadzilla? :D

foto:
24mgc3l.jpg


PS: nog ff shake maken + 500gram kwark met vers fruit (kiwi, appel) en ananas, pompelmoes uit blik
 
ikke nog een wijntje en dan naar bed toe en vanaf volgende week alkoholloos tot de meet denk ik zo....:D
 
net thuis:nanner:komaan mensen ik heb nog 55 karmpunten nodig:p:cool:
 
ah el smurf je pm box zit vol malloot:D
 
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht gahddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

**** hollladneres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige anaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht gahddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

**** hollladneres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

net thuis??
 
ZOiet!s Shit, lekkere tetten geizne en een e-mailaders overgehoufen!
 
:rolflol: Nee, ik dnek een jaar ouders dan ik?. Mmmmmm, heerlijke pruimen!
 
Bwa, ze zit daar iedere week waar ik zit; Daarmee wil ik wel es een avondtuurjte meemaken. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, feels like a nice deadliftr
 
Bwa, ze zit daar iedere week waar ik zit; Daarmee wil ik wel es een avondtuurjte meemaken. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM, feels like a nice deadliftr

trio?:p
 
Met u?N nee denk ik u, ze zal wel werk genoeg hebben met de mijne.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

nee ni met u, ge krijgt haar toch ni klaar... wou effe helpen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven