XXL Nutrition

Dbb Nieuwjaarsbar 2018

Bezoekers in dit topic

Alcohol is katabool!
 
  • Like
Waarderingen: 040B
In voor easy carbs!
 
:popcorn2: Nog net op rij 1
 
JD honey met cola in het glas as we speak.
 
2 trappen naar benee heeft moeders wel een oliebolleke voor messieur
 
Ik wens iedereen met wie ik het dit jaar wat minder eens was een gelukkig nieuwjaar en hoop dat onze standpunten volgend jaar dichter bij elkaar liggen.
Ook de rest natuurlijk wens ik een geweldig nieuwjaar, veel leuke en goede trainingen , zonder te veel blessureleed. Ik wens de moderators en diegene dei deze site draaiende houding veel wijsheid en goede moet en hoop dat het geesteskind van BiGT blijft voortleven.
Wees voorzichtig wie op de baan moet.

Greetz!

Christian
 
Ze schieten hier nu al vuurwerk af. Alle hondjes in de straat worden gek. :emo:
 
2 jack cola, 1 gin tonic, 1 gulden draak op whisky vaten gerijpt, nu een duvel en de volgende wordt raganarok :bierbang:
 
2 jack cola, 1 gin tonic, 1 gulden draak op whisky vaten gerijpt, nu een duvel en dr volgende wordt raganarok :bierbang:


1x Honey Jack met Cola
1x Apple bandit.

Denk strax een Gentelman Jack met stones.
 
1x Honey Jack met Cola
1x Apple bandit.

Denk strax een Gentelman Jack met stones.
Ik heb die stones voor Kerstmis gekregen en ik vraag me af hoe hard heiligschennis het is om die in een goede whisky te gooien:thinking:
 
Ik heb die stones voor Kerstmis gekregen en ik vraag me af hoe hard heiligschennis het is om die in een goede whisky te gooien:thinking:

Vind het juist mooi.
Ijs in een goeie single malt gooien is een no go natuurlijk, maar die stones geven je wel de koeling zonder het verdunnen van je heilig water.
 
Back
Naar boven