AndroidHealthClinic

Het (on)weer topic

Bezoekers in dit topic

Dinsdag nog 1x richting de 36 graden en dan een weekje regen en lagere temperaturen(24 a 25), heerlijk.
 
Supercel net boven mijn kop, het is om de 2 seconde gebliksem... Doet me denken aan die pinkerstorm paar jaar geleden met hagelstenen van 6 cm groot, dat lijkt nog even uit te blijven.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Supercel net boven mijn kop, het is om de 2 seconde gebliksem... Doet me denken aan die pinkerstorm paar jaar geleden met hagelstenen van 6 cm groot, dat lijkt nog even uit te blijven.
latest?cb=20110425213358.png
 
Ik fleur helemaal op van de regen. :)
 
Achttien mensen vermist nadat hevig onweer losbarst tijdens kanotocht
In het zuidoosten van Frankrijk zijn de hulpdiensten momenteel actief op zoek naar achttien mensen. Zij verdwenen van de radar nadat een hevig onweer hun kanotocht op de rivier Ardèche verstoord had. Dat meldt de lokale nieuwszender BFM TV.

In totaal zouden zo’n honderd hulpverleners op zoek zijn naar de achttien mensen, die verdwenen in het Franse departement Gard. Daarnaast werden ook nog eens drie helikopters ingezet.

Na de hevige regenval in het zuiden van Frankrijk hebben brandweerlieden in het Franse departement Ardèche ongeveer al honderd interventies gedaan, waaronder twee cruciale reddingen van mensen.
 
Back
Naar boven