MuscleMeat

DBB Online Contest 2004 -- Gesponsord door XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

KaLe zei:
tja en gaf zijn trainingsmaatje Berd ook nog ff een 5 eroverheen, tja zo gaat me gemiddelde wel flink omlaag ja :rolleyes: Die gast mag niet eens meedoen met zijn 88 posts..
PM Tyl ff... mss kan hij er wat aan doen
 
Wat jammer dat Berd zo’n onsportief gedrag vertoont. Hij geeft Kale en Frenkpie (die terecht hoger staan dan hem zelf) een 5 en zichzelf geeft hij een 10. En z’n maat James24 doet ook vrolijk mee aan deze oplichterij. Maargoed, ik neem aan dat de mods hier nog maatregelen tegen gaan nemen.
 
rob12345 zei:
Vondt ie waarschijnlijk humor ....hehe...
Moest vast zijn frustratie kwijt omdat hij erachter is gekomen dat hij niet in 1 dag groot kan worden :cool:
En jah kale..Tuurlijk ben je wel meer waard als een 4!!!
Daarom krijg je van mij een 5 :D
Nee, ik sta zelf ook tussen die pics, dus ik stem niet op de contest pics.

er zitten wel meer gefrustreerde sukkeltjes bij
 
Brutez zei:
Wat jammer dat Berd zo’n onsportief gedrag vertoont. Hij geeft Kale en Frenkpie (die terecht hoger staan dan hem zelf) een 5 en zichzelf geeft hij een 10. En z’n maat James24 doet ook vrolijk mee aan deze oplichterij. Maargoed, ik neem aan dat de mods hier nog maatregelen tegen gaan nemen.


T heeft hier al wat aan gedaan. Tis idd erg kinderachtig. Ik gaf die gast een 8, omdat ik dat ook waard vind. En omdat ik gezegd had dat hij zijn borst in de gaten moet houden, gaat hij kinderachtig een 5 geven, omdat hij mijn buikspieren niet ziet. Hij mag blij zijn dat hij mee mocht doen met z'n 88 posts. Maar genoeg hierover.
 
Geen buikspieren .. ?

Kijk verdomme eens naar de pose, KaLe staat naar voren gebogen. sjonge jonge wat een domme argumenten, daar kan ik me echt boos om maken :mad: :mad:

En de buikspieren zijn trouwens nog wel redelijk zichtbaar, dus hij moet gewoon niet zeuren :mad:
 
Laatst bewerkt:
score tot nu toe:
Johny 1e
Kale 2e
Tito 3e
Frenkpie 4e
Berd 5e
 
heb ook maar even mn stemmen uitgedeeld voordat t telaat is! er zit zeker talent bij dbb! :thumb:
 
KaLe zei:
T heeft hier al wat aan gedaan. Tis idd erg kinderachtig. Ik gaf die gast een 8, omdat ik dat ook waard vind. En omdat ik gezegd had dat hij zijn borst in de gaten moet houden, gaat hij kinderachtig een 5 geven, omdat hij mijn buikspieren niet ziet. Hij mag blij zijn dat hij mee mocht doen met z'n 88 posts. Maar genoeg hierover.

Hij post meer foto's als informatieve posts :p
 
Als ik heel eerlijk ben, met al het respect voor ieder z'n fysiek, zou ik het persoonlijk schandalig vinden als Johny of KaLe niet de winnaar wordt. Vindt dat beide mogen winnen!

En idd zou Capricik voor mij daar zeker ook bij horen als hij mee had gedaan!
 
Capricik had wel in de top mee kunnen doen, maar had voor mij zeker niet in de top3 geeindigt. Johny, KaLe en Tito hebben een veel completere fysiek.
 
Back
Naar boven