Fitness Seller

DBB Online Contest 2004 -- Gesponsord door XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Er worden inderdaad door sommigen extreem lage cijfers gekeken, ook door personen die 0 posts hebben...

Mag je op jezelf stemmen (want ik zie dat dat gebeurd....)

/edit:

Ik zie al dat de 0 posters stemmen verwijderd zijn :)
Op je zelf stemmen wordt ook al afgestraft zie ik :)
 
Laatst bewerkt:
ja ik had het ook gedaan, ff testen of het kon .. daarna maar snel weggehaald :)
 
D-MIXXX zei:
Er worden inderdaad door sommigen extreem lage cijfers gekeken, ook door personen die 0 posts hebben...

Mag je op jezelf stemmen (want ik zie dat dat gebeurd....)

/edit:

Ik zie al dat de 0 posters stemmen verwijderd zijn :)
Op je zelf stemmen wordt ook al afgestraft zie ik :)

Dat viel mij ook al op, mensen met 0 post die twee aan elkaar gewaagde deelnemers beoordelen. Geven ze de ene een 6 en de andere een 10. Een beetje jammer zoiets.
 
Misschien mensen die even snel een accountje aanmaken en daarmee gaan stemmen!?

Maargoed, het is al weggehaald, dus hopen dat het nu weer eerlijk verloopt!
 
Er is gezegt geweest dat je 100 fansoenlijke posts moest hebben om me te mogen doen, ik zie dat ik ook me doe en ik heb nog geen 100 posts
dat is dan toch niet eerlijk dat ik er bij staa ???
 
nordic zei:
Er is gezegt geweest dat je 100 fansoenlijke posts moest hebben om me te mogen doen, ik zie dat ik ook me doe en ik heb nog geen 100 posts
dat is dan toch niet eerlijk dat ik er bij staa ???
Nee eruit jij! :mad:

Nee was gezegd dat mensen die niet HUGE zijn wel mee mochten doen als hun nickname wat bekend was. :D
 
ik vindt persoonlijk dat er veel te hoge scores worden gegeven. je moet toch een beetje realistisch blijven he. een 9 is voor mij echt al zeer goed. hier regent het zelfs 10en. Dat maakt dat the ur vorig jaar dan een 12 ofzo zou moeten krijgen.
 
je moet afgaan op het competitie niveau .. de beste van de competitie moet in mijn ogen het hoogste cijfer krijgen :)
 
munk zei:
ik vindt persoonlijk dat er veel te hoge scores worden gegeven. je moet toch een beetje realistisch blijven he. een 9 is voor mij echt al zeer goed. hier regent het zelfs 10en. Dat maakt dat the ur vorig jaar dan een 12 ofzo zou moeten krijgen.

Dat vind ik ook. Het blijft ook voor een groot deel vriendjespolitiek natuurlijk. Verder is het erg moeilijk om rechtlijnig punten uit te delen. Er zijn deelnemers die erg jong zijn en een hele complete fysiek tonen en er zijn wat oudere mensen die natuurlijk meer massa enzo hebben. Als je de een dan een 9 geeft, wat geef je de ander dan? Sommige mensen geven ook dezelfde punten voor totaal andere fysieken.

Dit is ten dele te wijten dat er geen gewichtsklasse is, geen verplichte poses, geen leeftijdscatogorie, geen onderscheid natural/niet natural. Als je met al deze factoren rekening gaat houden krijg je af en toe gewoon rare beoordelingen.

Maar toch een leuk initiatief die contest, wel grappig dat op deze manier bepaalde "verhoudingen" op het board naar boven komen.
 
Ik heb eerlijk gezegd nog niemand een punt gegeven om precies de redenen die Johny hierboven aangeeft :)
 
Zeg wordt er eigenlijk rekening gehouden met de leeftijd en gewichtsklasse van de deelnemers want ik ben 16 jaar, ik weeg 86k en zou waarschijnlijk volgend jaar mijn eerste wedstrijd mee doen, wordt er als ik mee doe rekening gehouden met mijn leeftijd??? anders vindt ik zou het redelijk onfair zijn om een foto van een bodybuilder die al 15 jaar traint te vergelijken met die van iemand die bv. nog maar 3-4jaar bezig is
 
Zoals ik al zei is het een vriendenmatch. Wij veronderstellen dat men rekening houdt met leeftijd, trainingsduur, lichaamstype etc. Een wedstrijd als deze kan je nooit vergelijken met wat je IRL ziet. Het is voor de fun, en we gaan ervan uit dat "de beste" (met alle belangrijke punten in overweging genomen) mag winnen...
 
Ik heb bewust niet gestemd... denk dat je makkelijk iemand die in strijd is met jou een lager cijfer geeft.. Maar vind het niet logisch dat iemand die mee doet op een andere deelnemer gaat stemmen... gebeurd in een echte wedstrijd ook niet...

Ik stoor me er niet aan ofzo.. maar ja.. moet toch wat zeggen... :D
 
Socrates zei:
Ik heb bewust niet gestemd... denk dat je makkelijk iemand die in strijd is met jou een lager cijfer geeft.. Maar vind het niet logisch dat iemand die mee doet op een andere deelnemer gaat stemmen... gebeurd in een echte wedstrijd ook niet...

Ik stoor me er niet aan ofzo.. maar ja.. moet toch wat zeggen... :D

helemaal mee eens :)
 
Socrates zei:
Ik heb bewust niet gestemd... denk dat je makkelijk iemand die in strijd is met jou een lager cijfer geeft.. Maar vind het niet logisch dat iemand die mee doet op een andere deelnemer gaat stemmen... gebeurd in een echte wedstrijd ook niet...

Ik stoor me er niet aan ofzo.. maar ja.. moet toch wat zeggen... :D


Ik sta toch ook vrij hoog, maar geef mensen wel een cijfer waar ze recht op hebben, dus ook de tegenstanders waar ik toch vrij dicht in de buurt zit, zoals johnny en tito. Toch heb ik deze ook een 9 gegeven, omdat ze het verdienen. Dit gaat toch puur om de lol, zou wel leuk zijn om te winnen daar niet van. Maar iemand een lager cijfer geven dan dat deze zou verdienen, om er zelf beter van te worden, vind ik triest.

Hoe lang duurt de contest nog btw? Is deze niet al 2 weken bezig?
 
Nog tot maandag denk ik KaLe, om 14.49 afsluiten...
 
De mods hebben toch het laatste woord. En ik neem aan dat zij eerst alle foto's stuk voor stuk even goed bekijken en kijken naar leeftijd/trainingsduur etc. en de punten die wij geven in het achterhoofd houden maar meer ook niet.

Dat zou imo het eerlijkste zijn.
 
Johny zei:
Dat viel mij ook al op, mensen met 0 post die twee aan elkaar gewaagde deelnemers beoordelen. Geven ze de ene een 6 en de andere een 10. Een beetje jammer zoiets.

Kreeg idd een 4 van een ene james24 die maar een paar posts heeft. Kweet dat het beter kan, maar ben toch wel meer waard dan een 4???
 
Vondt ie waarschijnlijk humor ....hehe...
Moest vast zijn frustratie kwijt omdat hij erachter is gekomen dat hij niet in 1 dag groot kan worden :cool:
En jah kale..Tuurlijk ben je wel meer waard als een 4!!!
Daarom krijg je van mij een 5 :D
Nee, ik sta zelf ook tussen die pics, dus ik stem niet op de contest pics.



KaLe zei:
Kreeg idd een 4 van een ene james24 die maar een paar posts heeft. Kweet dat het beter kan, maar ben toch wel meer waard dan een 4???
 
tja en gaf zijn trainingsmaatje Berd ook nog ff een 5 eroverheen, tja zo gaat me gemiddelde wel flink omlaag ja :rolleyes: Die gast mag niet eens meedoen met zijn 88 posts..
 
Back
Naar boven