Fitness Seller

Het (on)weer topic

Bezoekers in dit topic

Ach we zullen zien inderdaad, de dag is nog niet voorbij.

Ik heb wel alvast motor even anders gezet, mocht het inderdaad gaan stormen :D. Wind komt nu van voren, ipv van vol in de zijkant.
 
Bro wacht af. Dat van vanochtend was een restant van gister, wat activeerde boven Zeeland. (Dauw+opkomend zonnetje goeie voeding).

En het is toch logisch dat ze waarschuwen? Stel ze waarschuwen niet, dan is de schade toch een stuk groter.

Schade? Welke fack'n schade, een nat pak?
 
op forum.onweer-online.nl zijn ze anders erg enthousiast, en als die enthousiast zijn dan klopt het denk ik wel.
 
lol


Laat maar regenen. Free sauna
 
Vanavond op het menu: steengrill hond
c3f01045-e0f6-296c.jpg
 
100 gram of dog meat contains >>>>> 75 proteins mind is blown
 
hoe laat begint die onweer?
 
bij ons is overigens een keer de bliksem ingeslagen, dus als het close is zou ik maar al je elektrische apparaten uit het stopcontact halen, want alles was kapot

maar dan ook echt alles wat aangesloten stond
 
bij ons is overigens een keer de bliksem ingeslagen, dus als het close is zou ik maar al je elektrische apparaten uit het stopcontact halen, want alles was kapot

maar dan ook echt alles wat aangesloten stond

Bij ons ook keer, lamp in de gang deed het daarna niet meer. En de modem was kapot daardoor volgens mij.
 
bij ons is overigens een keer de bliksem ingeslagen, dus als het close is zou ik maar al je elektrische apparaten uit het stopcontact halen, want alles was kapot

maar dan ook echt alles wat aangesloten stond

Hier waar ik woon schijnt de zon en het is helder lucht, raad je aan dat ik ook shit uit stopcontact moet halen of was het daar bij jou al onbewolkt
 
Back
Naar boven