AndroidHealthClinic

DBB op rtl4! (stukje over doping)

  • Topic starter CoD
  • Startdatum
  • Reacties 165
  • Weergaven 14K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

echt heel negatief en volslagen flauwekul ook.

meteen foto's van as erbij en de hele zut en dan die atsma kerel van het gristelijk democratisch appel erbij.

ook van: een site met meer dan 20.000 leden waar je gewoon instructies kan vinden.
 
Welkom RTL4-kijkers. De eerste die naar bronnen vraagt krijgt een gratis ban.

Hebben we de zomerspuitertjes gehad, komt er straks nog een horde RTL4-tokkies achteraan :(
 
EricR zei:
Welkom RTL4-kijkers. De eerste die naar bronnen vraagt krijgt een gratis ban.

Hebben we de zomerspuitertjes gehad, komt er straks nog een horde RTL4-tokkies achteraan :(
Met een beetje geluk wel:D

Nieuwe rel!:banana::evilnana::D:D:D:birthday:
 
aaaarrrgggh!!!ik heb het gemist:(
 
Jammer dat de site niet met naam in beeld kwam. Had je zo weer een paarduizend bezoekers/members.
 
boerenkool zei:
Jammer dat de site niet met naam in beeld kwam. Had je zo weer een paarduizend bezoekers/members.
Jofel, nog meer mongolen. We hadden toen al van die el mustacho retards van geensT.nl. Denk je dat die RTL4 kijkers een aanwinst zijn?.. :D
 
boerenkool zei:
Jammer dat de site niet met naam in beeld kwam. Had je zo weer een paarduizend bezoekers/members.
beter niet, dan krijg je allemaal wanabees enzo. is juist fijner als de meeste van die fitness binkjes zijn en je jezelf kan onderscheiden.. ;)
 
Ik kan niet wachten todat het weer overwaaid..
 
Sensatie verzekerd als er zo'n meute langskomt.
 
Vandaar die ongelofelijke stroom met nieuwe members
Serieus ik klikt vanochtend op nieuwe post
Echt 2 blz langs vol met nieuwe members damn
 
Ik heb liever niet die eikels hier op het forum. Media zuigt maar weer eens.
 
nu maar hopen dat die achterlijke politicus zijn zin niet krijgt!!
 
iron devoted zei:
nu maar hopen dat die achterlijke politicus zijn zin niet krijgt!!

Zoals ik al eerder zei, hoe wilt hij dat gaan bekostigen? Of mogen degene die sth nemen wel vrolijk doortrainen?
 
suppressor zei:
beter niet, dan krijg je allemaal wanabees enzo. is juist fijner als de meeste van die fitness binkjes zijn en je jezelf kan onderscheiden.. ;)

Ja ok, da's ook weer zo.
 
SageFrancis zei:
Jofel, nog meer mongolen. We hadden toen al van die el mustacho retards van geensT.nl. Denk je dat die RTL4 kijkers een aanwinst zijn?.. :D
was toch lachen man! alleen het forum werd nogal traag, dat was wel minder..
 
Hey iemand uit de tour heeft een verhoogt test gehalten, laten we even DBB de schuld geven, wat zijn dat toch slechte mensen.

Daar kan je gewoon zien hoe je moet gebruiken en wat je er voor moet doen.

Het is een schande.

Vanmiddag was mart smeets op de radio bij ruud de wild, over dat de zdf de tour niet meer wil uit zenden vanwegen het doping gebruik. Hij had daar wel iets goeds over te zeggen.

Dat ze dan ook geen enkelen sport meer uit kunnen zenden om dat overal gebruikt wordt.

Iemand dat ook gehoord?
 
jordy zei:
Hey iemand uit de tour heeft een verhoogt test gehalten, laten we even DBB de schuld geven, wat zijn dat toch slechten mensen.

Daar kan je gewoon zien hoe je moet gebruiken en wat je er voor moet doen.

Het is een schande.

Vanmiddag was mart smeets op de radio bij ruud de wild, over dat de zdf de tour niet meer wil uit zenden vanwegen het doping gebruik. Hij had daar wel iets goeds over te zeggen.

Dat ze dan ook geen enkelen sport meer uit kunnen zenden om dat overal gebruikt wordt.

Iemand dat ook gehoord?

Jep... hij zei ook dat die jongens niet op een boterham met kaas de tour rijden.... Legaliseren zeg ik!! :D
 
Back
Naar boven