MuscleMeat

DBB op rtl4! (stukje over doping) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CoD

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
13.610
Waardering
446
Er was net een stukje over doping op rtl4. Hebben ze het over informatie op het internet halen, zie ik in eens dbb op t.v. (Big_t kwam even in beeld).

Meer mensen die dit gezien hebben ?

p.s. als je de video niet kan afspelen op rtl: [Link niet meer beschikbaar]
 
Jah ik heb het net gezien Dbb wordt negatief neergezet, (wisten jullie hiervan) wordt afgescheept als site waar je je gebruikersinfo etc kan halen, en zag idd ook een sticky van BIG T.

Het onderwerp trouwens waar het over ging was dat ze alle amateursporters onaangekondigd willen gaan controleren op doping
 
Niet gezien, maar als 't klopt wat een mongolen!!!
 
Damn gemist!

Hadden ze hier toestemming voor van the Big guy?
 
Nee geen toestemming. Ik heb wel een e-mail ontvangen waarin men vroeg naar mijn medewerking, heb ik niet positief op geantwoord dus geen idee waar dit over gaat?
 
Zo opzicht wordt DBB niet heel herkenbaar weergegeven. Alleen als vaste bezoeker herken je de site toch wel. En al helemaal als de naam van Big_t in beeld komt.
 
aanklagen!!!!!!
 
sow das wel naaien man.. ze praatte idd erg negatief over deze site. Maar het ging voornamelijk over de sporters die zonder na te denken AS gebruiken (die hier in grote aantallen posten).
 
Haha Big T wordt beroemd!
 
CoD zei:
Zo opzicht wordt DBB niet heel herkenbaar weergegeven. Alleen als vaste bezoeker herken je de site toch wel. En al helemaal als de naam van Big_t in beeld komt.
Werd idd niet bij naam genoemd maar wel heel herkenbaar in beeld gebracht, mijn vriendin herkende het meteen en die is nooit op de site
 
CoD zei:
Zo opzicht wordt DBB niet heel herkenbaar weergegeven. Alleen als vaste bezoeker herken je de site toch wel. En al helemaal als de naam van Big_t in beeld komt.
Als de naam v/d site niet in beeld kwam dan valt er denk ik niets aan te klagen. Ze hadden waarschijnlijk verwacht dat ik zou meewerken aan de anti-doping prietpraat maar zag er het nut niet van in.
 
Tering eikels.

Ik kots op dat sbs nieuws niveau.
 
staat nog niet in het archief ik denk morgen wel
 
Denk dat de meesten hier wel weten dat DBB geen promotor is van AS gebruik en dat we juist mensen aanzetten om zo lang mogelijk te wachten met het gebruik van anabolen of prestatieverhogende middelen.

Of de as sectie op DBB nu bestaat of niet, gebruikt wordt er altijd, met dat verschil dat er nu goede informatie op het net te vinden is welke gebruikers spaart van grote fouten die de gezondheid nog meer schaden.
 
Frenkpie zei:
sow das wel naaien man.. ze praatte idd erg negatief over deze site. Maar het ging voornamelijk over de sporters die zonder na te denken AS gebruiken (die hier in grote aantallen posten).

Net voor de zomer komen er inderdaad ineens een hoop nieuwe members bij die vaak al 3 weken in de kuur zitten en ineens met vragen of voeding en dergelijke komen :roflol:, of halve kuurschema's van andere hier overnemen, half omdat ze niet alle spullen (op tijd) in huis hadden etc. Niveau is soms erg bedroevend.

edit, quote erbij gezet
 
Ik heb het ook gezien, die gasten van editie NL zijn gewoon sensatiebakken
 
Naam van het forum is niet in beeld geweest dus No worries. Het was voor de meeste leden denk ik wel direct herkenbaar.

Eerste wat getoont werd waren foto's die door leden geplaatst zijn en direct daarna een post door Big_T :)


Werd wel gezegd dat dit forum het grootste NL forum was met meer als 20.000 leden :D
 
jammer eigelijk dat de naam van site niet in beeld kwam, elke publicatie is goeie publicatie! Zou grappig zijn als hier binnekort allemaal bekende sporters zitten die vragen om tips voor doping:)
 
wimmos zei:
jammer eigelijk dat de naam van site niet in beeld kwam, elke publicatie is goeie publicatie! Zou grappig zijn als hier binnekort allemaal bekende sporters zitten die vragen om tips voor doping:)
misschien gebeurt dat al wel, maar weet je dat niet lijkt me dat ze niet echte naam gaan gebruiken:rolleyes:
 
DBB knopploeg optrommelen en met zn allen naar de studio? ;)
 
Back
Naar boven