MuscleMeat

Dbb Ouders Opgelet .... Krentenbaard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou lekker bij haar blijven he! een beetje verwennen, dan knapt ze zo op.;)
 
heb het ook eens gehad... van mijn ex-vriendin.. :S

lekker allemaal korsten op je gezicht. bij je neus enzo, kin ,wangen etc :S is super besmettelijk, dus niet je afdrogen aan andermans handdoek etc. niet openkrabben.
op den duur had ik zo korst in me neus.. :(
en het jeukt ook nog eens.
 
Met krentenbaard mag een kind wel naar school hoor mits het afgeplakt is met een pleister of gaasje. Het is wel besmettelijk maar alleen met huid/vocht contact van de wond, dus niet door middel van handenschudden of zo. Als Nicky er af blijft, zalf gebruikt en afplakt mag ze gewoon naar school. Vraag maar na bij de ggd of huisarts. Het lijkt vaak viezer dan het is.
 
is zo weer weg!! beetje zalven en een weekje wachten. Heb het zelf ook een aantal keer gehad. Als ik half ziek ben komt het opzetten. het blijft trouwens voor altijd in je bloed zitten. Dus dat is dan minder
 
Even goed oppassen en handelen volgens de richtlijnen die de dokter geeft ;) dan is de kleine zo weer op school en weer genezen! beterschap voor de kleine!
 
is zo weer weg!! beetje zalven en een weekje wachten. Heb het zelf ook een aantal keer gehad. Als ik half ziek ben komt het opzetten. het blijft trouwens voor altijd in je bloed zitten. Dus dat is dan minder

Het klinkt alsof je krentebaard verward met een koortslip. Koortslip komt inderdaad als je weerstand minder is en blijft voor altijd ik je systeem. Zit ook op/tegenaan je lip. De krentebaard daarin tegen zit rond je mond/wangen (dus baard streek) en blijft niet is je systeem zitten. Maar het zijn wel twee verschillende dingen
 
Ik zal mijn kindjes in de gaten houden want zo hermpesporum staat als een grindtegel.
 
Met krentenbaard mag een kind wel naar school hoor mits het afgeplakt is met een pleister of gaasje.

Worden ze niet erg uitgelachen dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha :D :roflol:

@ Mar & Nicky; beterschap en komt vast wel snel goed :) Dikke knuffel!
 
succes ermee

Bij Yff is het ook goed bijgetrokken, die heeft nu ook best een lekker bekkie :D
 
Beterschap!
 
succes ermee

Bij Yff is het ook goed bijgetrokken, die heeft nu ook best een lekker bekkie :D

wtf lul jij nou weer :D gare zak ben je toch..
en best een lekker bekkie? best wel? ik ben potverdomme de geilste.. en dat weet je best ;)
 
wtf lul jij nou weer :D gare zak ben je toch..
en best een lekker bekkie? best wel? ik ben potverdomme de geilste.. en dat weet je best ;)
De geilste? Op je 16de? Geil op je 16de heet hier gewoon een sletje :D
 
Idd Yff. Zet dan neer, dat je over een paar jaar de geilste bent... Of wil je dat Marc W achter je aan komt?;) :D
 
Ik vin het woord viezer klinken dan dat het eruit ziet..
 
@ Cyc , Ja he ... vond ik ook .
het was gelukkig na 4 dagen over ben blij dat ik er snel bij was .
Ze is gelukkig weer helemaal beter :D
 
Mijn arts gaf de diagnose ... en hij is de kenner .
Ik volgde zijn instructies op , en het was gelukkig in een vroeg stadium .
En de schoolarts zei het ook nog dat ik er goed aangedaan had haar die 2 dagen met het weekend erbij 4 dagen binnen had gehouden .
 
beterschap uut grunnn
 
Back
Naar boven