Fitness Seller

Dbb toch een date forum? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ach riggard je neemt vanavond gewoon het heft in eigen hand jongen niemand doet je wat
 
:roflol: Die reacties. Komen er nog lekkere pics van sophie in het foto's van je ex topic?:D
 
Wat een ongelooflijk doorzichte manier om aandacht te vragen. Maar goed Sophie, is Riggard erg lullig geweest? Heeft ie ook verteld dat ie al 2 maanden met een ander meisje rotzooit?
 
Hey Sophie?

Hoezo gaan wij niet ff een nieuw stelletje vormen?

Gewoon een paar keer flink coïtus hebben om Riggard jaloers te maken, ik post wel wat foto's als bewijs.
Ik weet zeker dat hij dan inziet hoeveel hij nog van je houdt en hoe dom hij is geweest om je te laten gaan. Jaloerzie is de beste manier om je ex terug te krijgen.

En wees maar niet bang hoor, mij kwets je niet door me te dumpen, ik bied je dit toch alleen maar aan om jou (en Riggard) te helpen.
 
ligt het aan mij of mag sophiej wel met iets meer respect behandeld worden?
Heeft ze alles wat ze naar dr hoofd krijgt hier verdiendt ofzo?
 
ligt het aan mij of mag sophiej wel met iets meer respect behandeld worden?
Heeft ze alles wat ze naar dr hoofd krijgt hier verdiendt ofzo?
Brutale t.
 
slotjuh. je weet toch. oh ja, dronken.
 
juist!

en vt=ik verdiendedt
 

Boeiendtedt:D

K*t voor je Sophiej ondanks sommige knullige reacties van mijn kant ( alles voor de karma and it works )
Vind ik sommige reacties wel lullig om eerlijk te zijn allemaal ( behalve van ericr ik moet het wel zeggen anders krijg ik een rooie kerstkaart :mad: )
 
Back
Naar boven