Fitness Seller

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Cynthia

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
4.430
Waardering
514
UPDATE:

:zweet: Ik hoop dat ik alles erin heb staan...

Mochten er nog dingen onduidelijk zijn, dan hoor ik het wel. Maar doe me een plezier, en lees de regels graag echt even aandachtig door voor je begint met vragen stellen, want als het goed is moet alles hierna wel duidelijk zijn :)

Ik hoop dat iedereen tevreden is met deze regels. Het is dit jaar namelijk wat anders dan vorig jaar. Toen waren er prijzen en 'dus' werden de regels simpelweg opgelegd door de sponsor die de prijzen verzorgde :D Maar dit jaar heb ik dus geprobeerd om een beetje te kijken wat jullie allemaal wilden in de hoop dat er zoveel mogelijk meiden mee zouden doen. Ik heb niet de intentie om jullie bepaalde regels door de strot te duwen, maar er moeten nou eenmaal duidelijke afspraken gemaakt worden om te zorgen dat het allemaal soepel verloopt. Hopelijk is het gelukt om goede, duidelijke regels te maken waar iedereen tevreden mee kan zijn.
Ik hoop dat iedereen die nu in de lijst met inschrijvingen staat ook echt meedoet, en dat iedereen die nog twijfelde alsnog besluit om ook mee te doen!

--------------------------------------------------------------------------


Regels DBB-vrouwen contest:


Type contest:

Uit de poll kwam naar voren dat de meeste meiden graag een contest wilden waarbij hun persoonlijke doel beoordeeld zou worden. Dit betekent dat je zelf mag kiezen of je een begin- én een eind-foto post (en dus je ‘transformatie’/vooruitgang beoordeeld zal worden), of dat je alleen een eind-foto post en dus alleen je eind-fysiek beoordeeld wordt.
Op deze manier kan iedereen meedoen aan de contest. De meiden die al een mooi fysiek hebben en dus eigenlijk benadeeld zouden worden door puur een transformatie-contest, omdat zij simpelweg een minder grote vooruitgang kunnen boeken in een korte tijd. En ook de meiden die misschien nog ietsje minder tevreden zullen zijn over hun eind-fysiek, maar wel een hele mooie vooruitgang kunnen boeken tijdens de contest. Zij zullen dan dus beoordeeld worden op het verschil tussen hun begin- en eind-foto.
Je kan tijdens deze contest dus 'zelf kiezen' waar je op beoordeeld wilt worden: puur op je eind-fysiek, of op hoe goed je cut is verlopen, of misschien heb je al een mooi laag vetpercentage en ga je juist voor het kweken van wat extra massa tijdens deze contestperiode.
Vertel in je openingspost van je logje wat over jezelf en wat jouw doelen voor deze contest zijn, en laat aan het eind in je foto/collage zien hoe hard jij gewerkt hebt om je doel te halen!


Contest periode:

- De contest begint op maandag 10 mei, en eindigt op donderdag 12 augustus.

Waarom 12 augustus? De mannen-contest duurt tot 12 augustus, en als onze contest hierna eindigt heeft iedereen echt de tijd om beide contests te volgen, alle foto’s te bekijken en te stemmen. En zo hoeft Big-T ook niet voor beide contests tegelijk de fotogalerijen en de stemmen bij te houden, want dit kost natuurlijk best wat tijd.

Logje:

- Uiterlijk maandag 10 mei vóór 24:00 uur heeft elke deelneemster haar contest-logje geopend in het betreffende contest-subforum. Dit logje kan je hier openen: http://forum.dutchbodybuilding.com/f257/

- Het openen van je contest-logje beschouw ik als je definitieve inschrijving voor de contest. Je hoeft je dus niet nog apart extra aan te melden.


Foto’s:

- Je moet recente foto's insturen, dit wil zeggen dat de foto’s dus NA deze post zijn gemaakt.

Dit geldt uiteraard voor de eind-foto, maar ook voor de begin-foto. De contest duurt namelijk van 10 mei tot 12 augustus, en dus moeten de foto’s in deze periode genomen zijn. Anders kunnen de stemmers natuurlijk geen beoordeling geven over hoe jij het gedaan hebt tijdens deze contest.
- De foto’s moeten fullbody foto’s zijn, dus je hele lichaam moet erop staan.

- Het is niet verplicht om je hoofd op de foto te zetten, je mag dus gewoon je hoofd van de foto knippen of weg-fotoshoppen o.i.d.

- Als je een begin-foto opstuurt, moet hierop een briefje/papiertje te zien zijn met daarop "DBB Contest 2010".

Hang het briefje naast je op de muur, zet het op de grond voor je, houdt het in je handen… het maakt niet uit wat je er mee doet, als het maar zichtbaar is.
- Er mogen maximaal 4 foto’s/poses op je collage staan. Anders worden de afzonderlijke foto’s te klein en wordt het onoverzichtelijk.

- Als je er voor kiest om aan het einde van de contest een collage te tonen van je begin- & je eind-foto, maar je wilt deze begin-foto toch niet op 10 mei al in je logje plaatsen, dan moet je deze foto op 10 mei naar mij mailen: DBB-vrouwen-contest@hotmail.com

Ik zal jouw begin-foto foto uiteraard niet posten en slechts bewaren als ‘bewijs’. Het gaat er namelijk om dat de begin-foto zeker weten voor of op 10 mei gemaakt is.
De optie om je begin-foto pas aan het eind te tonen ipv verplicht aan het begin is er omdat er namelijk meiden waren die wel graag aan het eind van de contest een collage van hun begin- & eind-foto wilden laten zien, maar liever de begin-foto nog niet op 10 mei al in hun logje wilden plaatsen.
Toch raad ik iedereen aan om hun begin-foto zeker wel al meteen in hun logje te plaatsen, dit geeft toch weer wat meer motivatie om een mooie verbetering met het begin te laten zien!
- Als je aan het eind een begin- & een eind-foto wilt tonen, en dus je transformatie/vooruitgang wilt laten beoordelen, dan moet je houding of pose op beide foto’s hetzelfde zijn.

- Er zijn geen verplichte poses, maar een 'echte' pose zoals bijvoorbeeld een front/back double biceps (of iets anders) is natuurlijk wel erg leuk!

- De deadline voor het insturen per email van je eind-foto (of de collage van je begin- & eind-foto) is donderdag 12 augustus om 18:00 uur. Stuur ook een stukje tekst mee waarin je je stats (lengte, gewicht, en vetpercentage als je dat weet) zet en waarin je jouw doel voor deze contest uitlegt, deze tekst wordt dan bij de foto geplaatst.

Ik verzamel per mail dus alle foto’s van iedereen en ik stuur ze daarna door naar Big-T en hij zet ze dan allemaal in de contest fotogalerij. 18:00 uur is echt de deadline, aangezien de foto’s anders dus niet op tijd bij Big-T binnen zijn, en hij dus ook niet meer voldoende tijd heeft om jouw foto in de galerij te verwerken. Hier ga ik dus echt heel streng in zijn: het is vanaf het begin duidelijk wanneer je foto bij mij binnen moet zijn. Ben je te laat, dan heb je pech. Dus als je verstandig bent, dan zorg je dat je niet op 12 augustus om 17:00 uur nog even snelsnel je foto moet maken :)
Je mag je eind-foto en/of je collage uiteraard ook in je logje posten als je dat wilt.
Mocht je problemen hebben met het maken van je collage, dan wil ik je daar wel bij helpen. Houdt er dan wel rekening mee dat je dan dus echt een stuk eerder moet zijn met het emailen van je foto’s, aangezien ik ze dan dus ook voor 12 augustus 18:00 uur klaar moet hebben. En aangezien ik niet kan toveren heb ik daar ook wel even wat tijd voor nodig. Dus mocht je weten dat je dit niet zelf kunt doen, mail me dan bijvoorbeeld een dag eerder alvast!
- Mocht je tijdens of vlak voor de eind-datum trouwens bijvoorbeeld op vakantie zijn, dan is het ook toegestaan om de eind-foto al voor de einddatum te nemen. Dus stel je gaat begin augustus op vakantie, dan neem je gewoon eind juli alvast de eind-foto.

- Het posten van tussentijdse foto’s is niet verplicht. Maar je mag natuurlijk net zoveel foto’s in je logje posten als je maar wilt.


Welke prijzen zijn er te winnen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


We hebben 2 sponsors: Body & Fitshop en Power Supplements!!!


1e plaats: tegoedbon van € 100 van Body & Fitshop, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.
2e plaats: tegoedbon van € 75 van Power Supplements, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.
3e plaats: tegoedbon van € 50 van Power Supplements, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.



Heeeeeel erg bedankt, Body & Fitshop en Power Supplements!

--------------------------------------------------------------------------


Inschrijvingen:

9h8jg9.jpg
 
Er zal gerust wel een sponsor zijn die mee wil doen.
 
mischien kunnen we iets van een geld inzameling houden op dbb om leuke prijzen te kopen :P
 
Count me in!
Cutten kan door alle ervaringen van vorig jaar alleen maar beter gaan dit jaar ;)
 
1 - Moet het weer een transformatie-contest worden zoals vorig jaar? Of moet gewoon alleen de eindfoto beoordeeld worden, zoals bij de mannan-contest het geval is?
Mijn voorkeur zou zijn om wel een transformatie, maar wel beoordeling zoals herencontest (gallerij, niet een topic)
2 - Indien het weer een transformatie-contest wordt, moeten de begin- en eind-foto dan verplicht in dezelfde houding/pose, zodat er een beter vergelijk mogelijk is? Dat lijkt mij persoonlijk een goed idee, want het was vorig jaar soms gewoon echt niet goed/eerlijk te vergelijken.
Klinkt goed, maar dan zou ik 1 verplichte pose nemen voor begin- en eindfoto, niet meer.
3 - Moeten er naast de fullbody pic ook nog foto’s van (1 of meerdere) verplichte poses komen? Bijvoorbeeld een front of back double biceps pose kan iedereen wel een beetje :) En dat lijkt mij persoonlijk wel leuk, aangezien het toch een contest op een fitness/bb forum is, en dan zou een ‘echte’ pose wel leuk zijn.
Zie vorige vraag.
4 – Wat wordt de begin- en eind-datum van de contest?
Ik stel voor dat we de contest laten starten op maandag 10 mei. Dat is vrijwel dezelfde datum als vorig jaar, en dan heeft iedereen vanaf nu nog ruim de tijd om over bovenstaande punten na te denken en te reageren, te besluiten of ze mee wil doen en om (indien het weer een transformatie-contest wordt) de begin foto te maken.
Als eind-datum zou ik willen voorstellen om (net als bij de mannen-contest) voorlopig begin augustus af te spreken.
Het kan echter zijn dat Big-T niet wilt dat de mannen- en vrouwen-contest in dezelfde week eindigen, aangezien hij dan tegelijk 2 fotogalerijen moet aanmaken en modereren e.d.
Mocht je tijdens de eind-datum trouwens bijvoorbeeld op vakantie zijn, dan is het ook toegestaan om de eind-foto al voor de einddatum te nemen. Dus stel je gaat begin augustus op vakantie, dan neem je gewoon eind juli alvast de eind-foto :)
Halverwege augustus mag wat mij betreft ook ;)
Ik heb nog geen vakantie gepland...

Mijn suggesties voor je vragen ^^

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Voor de veiling?
Voor de contest! Vraag Ceska zelf maar voor de veiling, daar waag ik me niet aan :P
Superrrrrr!! Inschrijving nr 1 :cheer:
Waar blijven de rest van de meiden?
 
Mijn suggesties voor je vragen ^^

Thanks!
Ik geef het nog een paar daagjes om te kijken of er meer vrouwen zijn die nog suggesties/aanpassingen hebben, en dan hoop ik dat er duidelijke voorkeuren uit voortkomen (wat betreft data, poses, wel/geen transformatie-contest).
Zo niet, dan zien we dat dan wel weer :o :)
 
Thanks!
Ik geef het nog een paar daagjes om te kijken of er meer vrouwen zijn die nog suggesties/aanpassingen hebben, en dan hoop ik dat er duidelijke voorkeuren uit voortkomen (wat betreft data, poses, wel/geen transformatie-contest).
Zo niet, dan zien we dat dan wel weer :o :)

Voordeel voor zowel mij als alle andere vrouwen: je hebt niets te verliezen, alleen te winnen!
 
Waar blijven de rest van de meiden?

Bengelbengel en Ceska doen iig ook wel mee hoor, zij hadden het er juist als 1e over om dan maar zelf een contest te gaan organiseren.
 
Ik heb gehoord in de wandelgangen dat Loca ook van plan was mee te doen.
 
:roflol: Dan wist jij eerder dat Loca weer mee zou doen, dan dat Loca zelf wist dat er weer een contest zou zijn.

Maar hoop dat ze weer meedoet!
 
ik ben er ook!!!!:D
 
Back
Naar boven