Fitness Seller

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Inschrijving nr 14 is binnen: alexannetje.
 
Vol testomonsters zit het hier.. ik kijk er persoonlijk niet naar of ze grote :titty:of een vlak landschap heeft.. maar puur naar het werk wat er verricht is. Want ik vind het niet eerlijk om iemand erop te beoordelen of iemand beelschoon is want dat is niet te trainen. ik kijk gewoon puur naar het behaalde resultaat en de toewijding in de logjes.

+1, maar goed niet iedereen denkt daar zo over na (of denkt er niet eens over na :roflol:). Wel beter dat er dan op meerdere mensen een stem uitgebracht kan worden ipv 1 persoon kiezen zoals vorig jaar.


Inschrijving nr 14 is binnen: alexannetje.

:woot:
 
+1, maar goed niet iedereen denkt daar zo over na (of denkt er niet eens over na :roflol:). Wel beter dat er dan op meerdere mensen een stem uitgebracht kan worden ipv 1 persoon kiezen zoals vorig jaar.




:woot:
+1
 
Vlak of niet: mooie meiden kunnen rekenen op meer stemmen - dat hebben we vorig jaar ook gezien. En dat geeft niet, dat weet je van tevoren.

:kiss:
Natuurlijk!

Is dat zo? Niets van gemerkt vorig jaar... Dus de meiden die met hun hoofd op de foto gaan hebben dus meer kans dan de meiden die zonder hoofd op de foto gaan... interessant:rolleyes:
 
Is dat zo? Niets van gemerkt vorig jaar... Dus de meiden die met hun hoofd op de foto gaan hebben dus meer kans dan de meiden die zonder hoofd op de foto gaan... interessant:rolleyes:

Ik denk dat de hoofden niet per se doorslaggevend waren voor het wel of niet mooi worden gevonden :P
Maar goed, ik was er vorig jaar niet bij (en heb er voor dit jaar erg veel zin in - nu alleen de evil foto's nog fixen!)
 
Vorig jaar was een transformatie-contest, en daarbij kregen de mooie fysieken zonder gruwelijke verandering ook behoorlijk wat punten, dus denk dat het weinig uitmaakt ;)

Vlak of niet: mooie meiden kunnen rekenen op meer stemmen - dat hebben we vorig jaar ook gezien. En dat geeft niet, dat weet je van tevoren.

:roflol: Als je wat kwijt wilt, kan je dat net zo goed gewoon zeggen hoor. Want zelfs met de deductie-skills van een kleuter valt nog te achterhalen waar je op doelt...
 
Reminder:

De deadline om je contest logje te openen & om je begin-foto te mailen is 10 mei 24:00 uur.
Het moet een fullbody foto zijn, waarop een briefje met 'DBB Contest 2010' zichtbaar is.
 
Is dat zo? Niets van gemerkt vorig jaar... Dus de meiden die met hun hoofd op de foto gaan hebben dus meer kans dan de meiden die zonder hoofd op de foto gaan... interessant:rolleyes:

mooi zijn is toch niet hetzelfde als met je hoofd op de foto gaan??
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


We hebben een sponsor: Body & Fitshop!!!


1e prijs van Body & Fitshop:
tegoedbon van € 100, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.



Heeeeeel erg bedankt, Body & Fitshop!
 
haha leuk beter iets dan niets :D
 
Super super super!!!!!
Thanxs Body en Fitshop!!!!
 
[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]


We hebben een sponsor: Body & Fitshop!!!


1e prijs van Body & Fitshop:
tegoedbon van € 100, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.



Heeeeeel erg bedankt, Body & Fitshop!
Wauw! GAAF! Hulde voor Cynthia! :thumb:
 
Ik wil ook meedoen, hoe werkt dat inschrijven juist?

Graag even aandachtig de openingspost van dit topic lezen voor je je contest-logje aanmaakt en vooral voor je je foto maakt (deze moet namelijk aan een aantal dingen voldoen).

Leuk dat je mee wilt doen :)
 
Back
Naar boven