Fitness Seller

Dbb wat is mijn vp? 2 ontspannen buikfotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij lig je eerder tegen 6-7 aan, zeker niet hoger, zal vooral nog wat vocht zijn wat je er maximaal nog uit kan halen. Ik zit zelf ook redelijk laag heb ook veel strepen/lijnen tijdens aanspannen ( wel stuk minder massa ) en zelf zit ik ook niet al te hoog,terwijl ik nog niet in zo'n shape als jou ben, ik hou wel veel vocht vast maar vanaf maandag kh/zout laden + vochtafdrijver dan zie ik wel of ik echt tegen 8% zit wat volgens de meting eruit kwam. (naar mijn mening kan vp per persoon verschillen/lichaamtype verschillen, daarmee bedoel ik dat een endo op 7% er nooit zo droog uit zal zien als een ecto op 7)

ot ****ing nice man jou shape
borst is wel beetje ****ed (minder cuts vergeleken met rest) of vergis ik me bro?
 
Laatst bewerkt:
Zware streeffysiek voor mij, hoelang train je al?

Ben nu een goed jaar weer bezig. Thanks

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 22:11 ----------

Ik denk minstens 15%, zit je aan de HGH ofzo? Dikke gut man op die eerste twee foto's.

Learned from the best. Plofkop

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 22:12 ----------

Volgens mij lig je eerder tegen 6-7 aan, zeker niet hoger, zal vooral nog wat vocht zijn wat je er maximaal nog uit kan halen. Ik zit zelf ook redelijk laag heb ook veel strepen/lijnen tijdens aanspannen ( wel stuk minder massa ) en zelf zit ik ook niet al te hoog,terwijl ik nog niet in zo'n shape als jou ben, ik hou wel veel vocht vast maar vanaf maandag kh/zout laden + vochtafdrijver dan zie ik wel of ik echt tegen 8% zit wat volgens de meting eruit kwam. (naar mijn mening kan vp per persoon verschillen/lichaamtype verschillen, daarmee bedoel ik dat een endo op 7% er nooit zo droog uit zal zien als een ecto op 7)

ot ****ing nice man jou shape
borst is wel beetje ****ed (minder cuts vergeleken met rest) of vergis ik me bro?

Borst loopt inderdaad achter, schouderblessures weerhouden me flink van borst goed aanpakken
 
7-8%.
Ikzelf sta op 11% en sta LANG niet zo droog.
 
Je bovenlichaam is droog zou ik ook 8% schatten,maar je benen kunnen wel droger/harder daar zit wat meer vet op.
 
ik had net een liter melk, halve kilo kwark, en 2 repen chocola op in een half uur tijd. :P

Because **** voedingschema's thats why ! haha love it

Btw ik sluit me aan bij 8-9
 
Ik vind jou er zo bruut uitzien he!
 
Back
Naar boven