AndroidHealthClinic

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En idd die hamer zou ook heel goed op Nicky kunnen slaan (No pun)
 
Als ik eruit word gestemd, dan ben jij morgen aan de beurt lloyd. :)

Ik kan echt nooit wat met dit soort argumenten, echter zitten we wel op 1 lijn wat sus betreft, maar ik geloof niet dat suus als wolf een wauter er al gelijk uit haalt. Zou wel heel erg stom zijn als dat wel het geval is aangezien het de enige stem was op Suus.

Ik hoop dat ik die optie uit kan wissen qua spelverloop.
 
uhm effe un mindfart: daffy heeft wel eens een brandweerwagen getrokken. Of geldt dit voor meerderen hier?
 
uhm effe un mindfart: daffy heeft wel eens een brandweerwagen getrokken. Of geldt dit voor meerderen hier?

Hij staat in mijn verdachtenlijstje dus het is goed mogelijk om voor hem te gaan.

Diaephi staat daar op vanwege de volgende feiten,

Marleentje stemde op hem voor burgemeesterschap,
Zelf een vage nietszeggende stem uitgebracht,
Zorgt voor onrust door mij en ot van een culttrain te beschuldige nna de eerste 2 stemmen op marleentje,
Limburgs,
De brandweerhint die slaat op de getrokken brandweerwagen :$
Heeft in eerdere spellen altijd verklaard gewoon actief mee te spelen mocht hij wolf of cult zijn, is zeker het geval,
en last but not least.........


Zijn beloftes van Chocomel en lekkere wijven niet nagekomen.

Genoeg redenen om onze burgemeester eruit te gooien
 
Laatst bewerkt:
uhm effe un mindfart: daffy heeft wel eens een brandweerwagen getrokken. Of geldt dit voor meerderen hier?

Dat klopt idd, of meerderen dat hebben gedaan weet ik zo effe niet.
 
Hij staat in mijn verdachtenlijstje dus het is goed mogelijk om voor hem te gaan. Diaephi staat daar op vanwege de volgende feiten, Marleentje stemde op hem voor burgemeesterschap, Zelf een vage nietszeggende stem uitgebracht, Zorgt voor onrust door mij en ot van een culttrain te beschuldige nna de eerste 2 stemmen op marleentje, Limburgs, De brandweerhint die slaat op de getrokken brandweerwagen :$ Heeft in eerdere spellen altijd verklaard gewoon actief mee te spelen mocht hij wolf of cult zijn, is zeker het geval, en last but not least......... Zijn beloftes van Chocomel en lekkere wijven niet nagekomen. Genoeg redenen om onze burgemeester eruit te gooien
Intressant..... overwegen waard.
Maar hoezo vind jij suus de hoody? Niet dat ik het oneens er mee ben, maar kan niet echt veel steekhoudende argumenten ontdekken.

Als de hoody rip is hebben de bodybuilders dan gewonnen of hoe zit dat? Anders is het leuk die cults allemaal, maar boeiend vol de jacht op de hoody openen. Liever een goed onderbouwde gok voor een hoody dan een cult er uit wippen. Of zie ik dit verkeerd? Wolven van wakkerdam kon ik irl altijd wel goed volgen, maar zo zie je maar weer een kleine verandering in de opzet kan de hele speltactiek aan het wankelen brengen.

Iemand 2 centjes over om bovenstaand alinea'tje te verhelderen voor mij?
 
Denk niet dat steensteen zo dom is om meteen op iemand te stemmen die op een pler stemt.
 
Ik snap de keuze van de hoody niet echt, had beter in dit stadia een in-actieveling kunnen pakken.
 
Daarom is t ook niet logisch dat die hint waar iedereen zo op hamert mij aanwijst als de Hoody, zou zelfs dom zijn om zo'n duidelijke hint (die ontkracht is als slecht zijnde btw) naar de Hoody te geven zo vroeg in t spel.
 
Hmm lastig dit, dan denk je weer wat gevonden te hebben en dan lees je weer door en BOEM weg is de link die je kan leggen

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

In het verhaal staat dat de Hoody een man is.

Ik citeer:

Hij besloot maar gauw verder te lopen. stiekem sloop hij wauters kamer binnen en het feestmaal kon beginnen.

Zal dit een hint zijn dat het een man is?
Of is dit gewoon omdat "Hoody" een man is ongeacht een mannelijke of vrouwelijke speler?
 
Hoody is normaal sowieso een man ja, ongeacht of ie door een man of vrouw gespeeld word

uhm effe un mindfart: daffy heeft wel eens een brandweerwagen getrokken. Of geldt dit voor meerderen hier?

Euhm, ik heb diezelfde brandweerwagen getrokken maar uit het verhaal bleek dat die redenering van de brandblusser niet klopte door de vertaling (lees maar na)
 
nog eens bezig geweest over dat verkeerde vertaling baskisch nederlands-> itzal= schaduw gailua= apparaat als je ze los in voert. itzal gailua = uw toestel uitschakelen (is de hint geen hint?) Kan er zelf niks mee, maar misschien gaat bij iemand een belletje rinkelen.
ja mijn middagdienst is erg rustig een saai, dus te veel tijd

aanvulling:

itzal kan ook schim zijn
gailua station of systeem in vervoegingen

nog effe verder zoeken hierin en ik spreek dadelijk nog vloeiend baskisch
 
Laatst bewerkt:
nog eens bezig geweest over dat verkeerde vertaling baskisch nederlands-> itzal= schaduw gailua= apparaat als je ze los in voert.
itzal gailua = uw toestel uitschakelen (is de hint geen hint?)

Kan er zelf niks mee, maar misschien gaat bij iemand een belletje rinkelen.
ja mijn middagdienst is erg rustig een saai, dus te veel tijd

Had ik ook al uitgevogeld, kan er ook niets mee :o
 
Back
Naar boven