Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

verkapte 'kijk-mij-een-sociaal-leven-hebben' post.
 
Mijn excuses mensen, ik heb vandaag en gisteren heel de dag gewerkt dus ik heb niet echt tijd gehad.
Ik vind de avatar van drbrik op een hamer lijken dus ik stem op drbrik
 
houd je mond of ik liquideer je :mad:
 
Ik lees voor zover t gaat mee, ben op een festival:D
Ik kan wel tegenargumenten blijven opschrijven maar volgens mij leest niemand ze.
Geen flauw idee op wie ik ga stemmen nog.
Doet er volgens mij weinig toe als ik t zo lees....

Dbb lezen op een festival.

Fanatieke speler zo te zien! Wat zijn de redenen om het spel zo goed te volgen?

- Belangrijke rol?
- Bang om eruit gestemd te worden?
- Gewoon fanatiek met het spel bezig?

Hmmm zoveel vragen. Ik zat in het begin ook al te twijfelen om op je stemmen in verband met die kamer indelingen.

Ik stem op Suus141

De mensen die suus nu ook proberen te verdedigen maken in mijn ogen zich ook gelijk verdacht:devil:
 
Mijn excuses mensen, ik heb vandaag en gisteren heel de dag gewerkt dus ik heb niet echt tijd gehad. Ik vind de avatar van drbrik op een hamer lijken dus ik stem op drbrik
`Dat is Kanji oftewel japans. Je moet toch iets minder drinken overdag als je daar hamers in ziet. Maar goed Wel online zijn en reageren maar niet stemmen gister. En dan zo'n vaag gedoe over mijn avatar. Mijn stem gaat naar spanning tree
 
:o ik had gisteren geen idee op wie ik moest stemmen dus dat heb ik dan maar ook niet gedaan. En ik kan anders niks maken van de hint met hamers.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Maar suus is ook wel verdacht btw
 
Geloof niet dat Suus slecht is en dat haar stem op wauter niks te maken heeft met het oordeel van de wolf hem op te eten. Ze had haar stem relatief vroeg nog gewisseld naar marleentje ook. Kan ook een truc van dr wolf zijn om Suus verdacht te maken omdat zr als enige gestemd had op Wauter. Net zoals eerder vandaag aangegeven liggen de feiten naar Diaephi er zwaarder op.
 
Suus 141 Lijkt me het meest verdacht vandaag.
Vooral dat je op een festival de tijd neemt om je tweede leven als powerlifter te vervullen.

Maar ik heb wel al enkele verdachten van wie ik het stemgedrag nu afwacht.
 
Diaephi

Vind de argumenten die ik las wel goed. Ik vind het moeilijk bepalen wie er overigens zo snel voor wauter gaat. Dan zou de hoody een wat onervaren speler moeten zijn, omdat wauter altijd erg waardevol is tijdens de game.

Er wordt overigens erg makkelijk voor suus gegaan.. Heb nog niet echt rescue moves richting haar gezien. En ik zie ook geen directe link in de vehalen naar haar.

In t weekend spelen is voor mij altijd wat moeilijk, moet dan via de telefoon en heb die nauwelijks bij mij. Mijn excuses voor de gemiste stem van gisteren.
 
verkapte 'kijk-mij-een-sociaal-leven-hebben' post.

Ik hoopte deze posts niet meer te zien. Zodat je naar buiten kan gaan, een sport beoefenen, een vriendin kan vinden. Ik heb namelijk een fantasie, dat ik op een vrijdagavond naar een bar ga voor een pilsje, en jou zie met een 5/10. Ik zou je herkennen aan de squats en whey. Jij zou mij herkennen maar we zouden niets tegen elkaar zeggen. Maar dan weten we beide dat jij doorgaat me je leven ipv hier op de RockofAges zit te bashen.

Mijn stem gaat naar aboveandbeyond
 
Ik hoopte deze posts niet meer te zien. Zodat je naar buiten kan gaan, een sport beoefenen, een vriendin kan vinden. Ik heb namelijk een fantasie, dat ik op een vrijdagavond naar een bar ga voor een pilsje, en jou zie met een 5/10. Ik zou je herkennen aan de squats en whey. Jij zou mij herkennen maar we zouden niets tegen elkaar zeggen. Maar dan weten we beide dat jij doorgaat me je leven ipv hier op de RockofAges zit te bashen.

Mijn stem gaat naar aboveandbeyond

wow signature waardig mooiste wat ik vandaag heb gelezen ik ben ontroerd
 
Ik hoopte deze posts niet meer te zien. Zodat je naar buiten kan gaan, een sport beoefenen, een vriendin kan vinden. Ik heb namelijk een fantasie, dat ik op een vrijdagavond naar een bar ga voor een pilsje, en jou zie met een 5/10. Ik zou je herkennen aan de squats en whey. Jij zou mij herkennen maar we zouden niets tegen elkaar zeggen. Maar dan weten we beide dat jij doorgaat me je leven ipv hier op de RockofAges zit te bashen.

Mijn stem gaat naar aboveandbeyond

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

4/10 or go home brah, 5/10 is out of my league.
 
Ik denk ook dat de wolf een spelletje speelt met Suusje..
Vooralsnog ga ik dan maar op Daffy
 
Ik stem op SuuS
Alleen op een kamer en ook door het feit dat ze op een festival de tijd neemt om op dbb te zitten, goeie dedication wel aan dr rol.
 
Ik stem op SuuS
Alleen op een kamer en ook door het feit dat ze op een festival de tijd neemt om op dbb te zitten, goeie dedication wel aan dr rol.

Niet verwacht dat je met zo'n zoutloos argument mee gaat.
 
Suus kan toch ook gewoon nieuwsgierig zijn? Ik zou ook gewoon om de zoveel tijd kijken :o
 
Niet verwacht dat je met zo'n zoutloos argument mee gaat.
Ik tast nog aardig in het duister, dit is enige zinnige wat ik kan zeggen, waar ik in ieder geval achter sta voor het moment.
 
Rip suus

Suus was bodybuilder

Verhaal komt later
 
Ow das ripperino cappuccino :(
 
Back
Naar boven