AndroidHealthClinic

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arme Suus. Omdat ze als dbb'er sex afslaat maakt ze zich natuurlijk meteen verdacht, want wie doet dat nou op dbb? Steensteen vraagt zich af of het dan stiekem een listige truc van lloyd was om de stemming in Suus haar kant te sturen om vervolgens iemand anders te stemmen om buiten schot te blijven. Of was lloyd juist degene die alles helder zag? op het eiland itzalgailua, wat natuurlijk niks met suus te maken heeft, verwijderd opperecto diaephi die dag Suus haar hoofd van haar romp.

rip suus

suus was bodybuilder


verhaal nacht

Na de gebeurtenissen van deze dag heeft de Hoody na lang piekeren besloten wie zijn volgende maal wordt, namelijk Henri108. Net zoals gisternacht sluipt hij uit zijn kamer en loopt geruisloos langs de houten deuren van de kelder. Hij passeert de deur waar gisternacht het stomende trio was en besluit toch even te kijken. Heer en vrouw lagen rustig te slapen, er was geen hamer te bekennen en er waren geen sporen te bekennen dat er die nacht wat spannends gebeurd was. ''must be the tren'' dacht hoody bij zichzelf. Hij liep verder en hoorde een paar deuren verderop 2 mannen kreunen. hier waagde hij zich toch echt niet aan en liep gauw verder naar de deur van henri zijn kamer en in een paar grote happen was het afgelopen met henri en kon hoody weer met een volle buik terug naar zijn kamer.


henri108 is dood

henri108 was bodybuilder


ik zal vanmiddag even kijken wie er gister niet gestemd heeft en wie er vandaag dus ook niet stemt ligt eruit
 
Hmm, HillR en Nicky zijn de enige dames die over zijn, en 1 dame is sowieso geen wolf volgens het verhaal.

- De hamer is weg
- Eilandnaam heeft dus met wat anders te maken
 
Hmm, HillR en Nicky zijn de enige dames die over zijn, en 1 dame is sowieso geen wolf volgens het verhaal.

- De hamer is weg
- Eilandnaam heeft dus met wat anders te maken

Misschien ook een link naar iemand die op dit moment aan de tren zit
 
lloyd voor het leiden naar de stemming op suus; zie post van steensteen

buiten dat wil hij mij eruit hebben, terwijl ik een belangrijke rol heb
 
lloyd voor het leiden naar de stemming op suus; zie post van steensteen

buiten dat wil hij mij eruit hebben, terwijl ik een belangrijke rol heb

Wat je als eerste zegt is zowel door mij als in het verhaal ontkracht en alleen maar mooi meegenomen door de cults om vol op mij te gaan. Ook wel erg goedkoop om te gaan zeggen dat je een belangrijke rol hebt.

Daarnaast ben ik als eerste op marleentje gegaan samen met nicky en ot92.

Genoeg gegronde redenen gister gegeven die nog steeds kunnen blijven staan om onze burgemeester eruit te stemmen met als belangrijkste argument dat ik naar voren kan brengen; het uitblijven van de beloofde chocomel en vrouwen.

diaephi
 
Wat je als eerste zegt is zowel door mij als in het verhaal ontkracht en alleen maar mooi meegenomen door de cults om vol op mij te gaan. Ook wel erg goedkoop om te gaan zeggen dat je een belangrijke rol hebt.

Daarnaast ben ik als eerste op marleentje gegaan samen met nicky en ot92.

Genoeg gegronde redenen gister gegeven die nog steeds kunnen blijven staan om onze burgemeester eruit te stemmen met als belangrijkste argument dat ik naar voren kan brengen; het uitblijven van de beloofde chocomel en vrouwen.

diaephi

Goed argument :roflol:

Ik ga liever voor steensteen, die jou maar wat graag naar voren duwt om af te maken.. Maar ik ben in voor solid arguments die me van gedachten laten veranderen.
 
in het verhaal wordt niks bevestigd lloyd, er staat toch een vraagteken
 
in het verhaal wordt niks bevestigd lloyd, er staat toch een vraagteken

Lijkt me dat alleen de 3e optie in het verhaal klopt, dat ik alles zo helder zie.
chansub-global-emoticon-ddc6e3a8732cb50f-25x28.png
 
Ik heb allebei de keren verkeerd gestemd, ik mag hopen dat men ziet dat ik niet zo openlijk zou culten :roflol:
 
Ik vind het wel vreemd dat er nadrukkelijk wordt verteld over houten deuren en een kelder maar ik kan er verder niks van maken
 
[Link niet meer beschikbaar]
?

Ik blijf na gister bij diaephi

Nice spot

Niet dat ik daffy wil verdedigen want zo zit ik weer fout, maar misschien dat dit erop wijst dat daffy bij SuuS hoort die ook onschuldig was;

Nickycf, diaephi en suus141 zijn Colombiaans aan het klaverjassen

Ook zijn alle slaapplekken standaard in de kelder

Intussen was de grote hut al wat verder verkend en deze bleek een gigantische kelder te hebben met 24 kleine zaaltjes met een bed. Nickycf en punjab besloten samen een kamer te delen en hillr en sanca besloten hetzelfde te doen. Spanning tree vroeg of hij dan misschien bij suus mag slapen maar suus besloot dat ze wat tijd voor haarzelf nodig had na deze hectische dag met alle beschuldigingen en paniek, en dat alleen om de naam van het stomme eiland!

als je nou een cult blijkt te zijn ga ik je slaan daffy, want dan heb ik mijn eigen ruiten ingegooid :roflol:
 
Back
Naar boven